2020年5月26日星期二

屎橋

嗱!故事係聽返黎嘅。

好多年前遇到過好有原則嘅上司,佢偏偏遇上個未有咁好原則嘅下屬,有一日佢發現左一堆已經多年前註銷左嘅刊物收埋左響暗角度,佢就教訓佢唔可以咁做兼且沒收左呢D刊物(十足訓導主任咁),佢就叫佢通融下俾返佢,當然對住一個咁有原則嘅人係冇可能發生通融呢兩個字啦。(唔明就睇多次。)

結果果個好冇原則嘅人走去做左D乜柒野發洩內心嘅不滿呢?就係特登整爛counter條電話線,等冇人打到入黎(行為幼稚到離譜),果個防盜棟篤企變左做比薩斜塔咁款,當然發生D咁嘅野一定東窗事發,好在呢個咁有原則嘅人放左呢個冇原則嘅人一馬。(電話線意外chok斷又幾奇?搬出黎清理唔小心囉,工作間人來人往行出行入,坐櫃檯嘅冇理由成日望住個防盜bar嘅。)

事件傳到高層知道(因為要搵返供應商維修拉返直佢,事前要簽文件攞批准),當然冇人指證任何人,亦無目擊者見到事發經過,咪以為不了了之,高層建議裝設CCTV,試圖阻止事件再次發生,哈?邊有人咁X蠢再犯呢。

呢個情節寫落去劇集度都幾好喎,兩個對原則標準持不同態度嘅人原來發生左微妙感覺,條橋有得諗好多枝節出黎,到最後呢D只係一場幻象,上司調職後,"寅次郎"又繼續傻下傻下"陳奐仁"咁款。

其中一集可以講個臨時工熱愛利志達作品黑俠,放工化身成黑俠打扮,搞出連串笑話之類。

A!做人要有幻想夢想,否則咩咸魚一條你無理由未聽過架?

好多創作都係無聊諗出黎而成架啦,抄抄下又當自己野都得架。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger