2020年1月21日星期二

細時睇電視的回憶

以前睇日本動畫/特撮片果陣,梗係希望心儀玩具響手,跟住電視片集一齊玩,試下睇緊太空堡壘,手頭超力電磁俠五架超合金在手(冇乜可能,印象中好似賣兩舊幾水一套,講緊四十年前喎,人人都話依家靂住D錢回到過去就好咯,發下夢都重得。)

細個睇鐵甲萬能俠,朋友號摺埋對翼同機械人結合,我就搵MAT螺旋運輸機較飛,一野part斷對翼,弱智到無倫!


超人歷險記有一集一號機剷左落海,我就將架模型撞落水冷樽裝汽水機度玩,D水整污糟邊個換水?

又試過搵火柴燒著一號機玩爆炸,俾阿媽打到飛起!



廿多年前響香港搞嘅玩具展見返其中幾架模型,好開心!家陣響玩具群組睇返晒!

麗的播超力神勇俠果期,係去人鋪頭搞搞震先知道有得睇,手頭上無超人,就借人地蜘蛛俠公仔當係,電視頂擺左架電極號錢箱,就搵佢扮Jet Volks,最記得有一次,有本超人書仔舉辦送蜘蛛俠公仔遊戲,嗱嗱聲填表參加,結果梗係落選啦。

當年無敵飛天俠播映,同鄰居細路玩先夾埋四個機械人,我出電極號,有次借俾人玩,紅色頂帽跌左落坑渠搵唔返。

#MAT

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger