2022年6月11日星期六

談友誼

好奇地去左所謂朋友嘅賣物竇口,發現佢將我送俾佢嘅野轉售,其實送左出去嘅野佢絕對有權處置,話晒點都好過厲手掉左佢咁嘥吖!賣得出係人地嘅本事。

見到朋友K賣左件野俾人,對方一個屈尾十準備以更高價錢轉售,已經唔到原物主控制啦,俾你發現就話啫!人地用左第二個戶口做買賣都得卦!最差就係響呢度食又響呢度痀咁先核突。

所以好少check返自己賣過嘅野去向,求其清左佢就算,蝕又好賺又好,都係一時間嘅風光,未必代表永恆。

做人應該睇得開,現實中更離奇更荒謬嘅事情嚴重過呢D雞毛蒜皮事啦!嬲得幾多?人地同你貴親咩?當俾人賺下水腳囉,如果有人肯落疊嘅話,一家人都未必啱咀形,更何況一D似識非識嘅所謂朋友?

唔好以自己標準去判斷人,人家唔係你肚內迥蟲,點會聽你枝笛吖,你以為你係邊個呀?所以非常睇淡呢D所謂友誼,緣來緣去,根本就係好自然嘅事。

又唔敢講自己到左人到無求嘅階段,至少唔使睇人面色,已經快慰無比。


班電車佬會話呢D係佢朋友,我當呢D係有限資源擺設,幾難得有位擺出黎,生活真係要搵D野黎調劑一下,咁你知唔知呢D叫做情趣?望下都開心。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger