2017年12月18日星期一

誰是我?十八當廿五...

Hi, 我係lark, 一個積極地消極嘅人囉,哈哈,假如你問我寫完野無人睇感覺會點? 就等於打左八圈麻雀都未曾開胡一樣, 心到震埋~~ 

哈哈, 其實你睇到呢段字即係有人睇啦~ 曾經鍾意買下馬仔、打下麻雀、睇下足球,最弊完全唔入腦,人地如數家珍咁,我就學極都唔識,記唔起馬名、球員名稱,甚至於番數都唔識計,淨係識俾錢就得? 

2000年8月18日,無聊地製作左一個網頁「雜架攤」,講嘅都係自己眼中所謂懷舊事,2007年10月6日學人寫下Blog,視無畏零收視為己任,2013年12月26日Yahoo Blog結束營運,隨即轉移陣地安置舊站,2015年尾心思思又寫自己應該記低嘅野,直至今日博客已是過時產物,仍堅守這個世外桃源尋夢地。

檔主是個怪人,手機沒有上台,寧願要散餐低用量八元一個鐘上網,茶聚飯聚時才會實地現場報導,盡量利用場地提供的Wi-Fi服務,否則極少用手機與外界通訊,在街道上只會專心行街,乘車都是默默地坐著,沒興趣看甚麼串流影片,個人覺得充滿自由意志去做/不做每件事,不隨波逐流不群不黨自得其樂,畢竟早已屆充滿個性的阿叔輩。


18歲時被人誤認25,原因天生樣貌老積,很多年前和友人上戲院看霑叔電影「大咸濕」,朋友竟被帶位員查閱身份證,令人啼笑皆非,大家年齡相差最多一年半載,某農曆年除夕,往文具店選購雙面膠紙,竟被店員稱呼阿叔,當堂語塞,看來看去大家差不多年紀吧?別亂認細佬喎!XDD

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger