2022年2月21日星期一

告...示


疫情下為左減少人群聚集, 局方安排辦公大樓員工須自行到收發部交收,話說今朝如常去到門口,發現告示(見圖),你老闆個員工有確診所以關門大吉?咁著數嘅嘢做乜唔出email通知大家呀?哈?原來淨係通知各大head of office嘅人知,今日老細在家工作,我等蟻民員工自然一無所知,真係見到張通告都啤左一聲啦,自問盡忠職守(一笑),下次幾時停擺就早響吖,唔該。

將情況Whatsapp俾老細知(特登事無大小滾搞下佢先安樂),佢仲大大聲話我地應該有收到通知果喎,後來先改口話個電郵淨係知會某幾個人,嗱,呢D就係一個最佳例子邊有人咁神心睇email再通知下屬吖,天寒地凍暖下被竇瞓多陣先起身覆你渣,傻佬。

本來小事一樁,就係溝通出現問題,一個電郵陷世界通知有幾難?呢D就係傳統官僚主義,一層壓一層,我仲串老細,今日你有返工會好D囉,起碼識得知會一聲,唔使原機遣返。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger