2007年12月12日星期三

中學時期嚇人作品●三國出師表 (修訂版)

諗起以前中學國文堂,有一課出師表,Miss叫每行同學以分組形式表達故事,有人搞廣播劇,用左第一滴血配樂, 幾搞野,陳姓同學一句「左右備艇」成為經典,聽到全班同學笑晒,檔主那組選擇漫畫形式分享, 當然係由我亂咁黎!封面原本黑白,好多年後手痕加上彩色。三個角色並排那格鉛筆稿情商「串哥」畫嘅,特此鳴謝,老師曾經要求把畫稿留下,當然不了了之。





內文自由發揮,水墨
陰影效果是展示後才加上去,把畫稿當作練畫試驗品,老師曾經借出小說以作參考,檔主自覺文盲又怎樣改編?


當時還叫其他組員幫手勾線落墨,帶齊工具在課室繪畫。




如果你記得抄自哪一本漫畫,話你好野!(點估呀?畫到成pack野咁!)結尾幾頁不見了,可能用來...

當年老師要求檔主站在黑板前,拿著畫簿講解劇情,簡直嚇壞各位,嘿嘿,好懷念那段學生日子。

畫紙背面別浪費!試筆亂畫一通。


深受海豹叢書後現代怪奇畫風影響。


抄襲安彥良和作品「阿里安」。

延伸閱讀,當年同學親筆畫:

3 則留言:

  1. 阿里安畫得很好啊!
    [版主回覆11/29/2007 13:31:00]你真是日行一善啊~  

    回覆刪除
  2. 三國時代嘅士兵已經係掛個勇字o架啦? 其實畫得唔錯呀!
    [版主回覆12/13/2007 09:27:00]哈哈哈, 完全無跟據, 睇左幾頁紙小說, 點改呀? 求其畫左就算, 士兵亂咁黎, 之於畫得唔錯淨係得你咁講, 留番我再出畫先講嗎?後期果d好樣少少架(自我吹噓)

    回覆刪除
  3. 古裝版勇闖黑龍島...................
    [版主回覆12/13/2007 22:12:00]嘿嘿嘿, 咁都俾你睇得出, 佩服佩服~ 已經極度醜化囉 !

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger