2008年3月29日星期六

香港行版他媽哥池

 
別笑別笑,如果閣下童年喜歡看小甜甜小忌廉卡通的話便不要恥笑檔主, 飼養寵物而已,這兩件玩具都是三姊買的,一隻已沒電,另一件全新未拆,潮流真的令人中毒,想當年人人他媽的他媽哥池,傻得來可笑,回想那種著迷,算了算了,當它是小童心態的集體回憶吧。

現在它已被打入冷宮了。

6 則留言:

  1. 我也有玩過,不過,最終都係失敗,早已掉去!
    [版主回覆03/29/2008 18:46:00]通常都是放棄居多 ~

    回覆刪除
  2. 記得果年好鬼hit架!!後尾重好多大陸老番!!!
    [版主回覆03/30/2008 13:10:00]係呀 ~ 果陣都有一堆類似電子玩具侵佔市場 ~~ !

    回覆刪除
  3. wwaa,...this "item:....u aaslo have...in your collection s ah...?
    [版主回覆03/30/2008 13:11:00]不是我買的,實在不大好玩。

    回覆刪除
  4. 嘩.未拆果個唔好拆呀 放多二三十年炒到幾萬銀都可以XD
    [版主回覆03/30/2008 13:12:00]希望你會到時接收 ~~ XDDDD

    回覆刪除
  5. 呢隻嘢,當時真係好多人揸住佢周街走~不過我免疫
    [版主回覆03/30/2008 13:42:00]當時都幾渴市,炒得兩野架~~
    此玩具本來訓練耐性恆心的,奈何雞仔太煩~ 不得不放棄~

    回覆刪除
  6. WING BLOG 小小的收藏2008年5月3日 上午1:29

    當年我D同事成日掛住返工玩他媽哥池.老細行埋黎都唔知.咁就梗係受丙啦! 好彩我個人唔多好新野.重用緊MD機就可想而知.(基本上脫晒節) 不過當年炒得好貴.真係城中熱話
    [版主回覆05/03/2008 11:27:00]十幾件夾埋炒到貴一貴,同時小露寶一套超合金又是天價~~!!  

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger