2007年10月29日星期一

十五二十的回憶

話說當年會考放榜過後,終日無所事事,老媽子d雀友介紹左份工俾我,而檔主第一份工, 就係響某快餐店度做,之前都未試過打工,暑期工都係幫屋企手,送下貨跟頭跟尾,歷住張單收票呀,重要係無糧出果隻, 咁都得?

(網圖)

間快餐店叫做超X, 又名X群, 以前都未聽過超X有快餐店, 只知有麵包分店, 響黃竹坑邨公園食物亭開店, 間鋪一邊售賣麵包蛋糕, 一邊屬於快餐部, 附近有間出名既中學, 好多美女學生黎買野食架,重記得第一日開工,要著果套好核突既白色制服,條褲重要係吊腳既,腳踏黑布鞋,檔主重好蠢咁問左一句:可唔可以唔著(呢套衫)呀?

笠埋頂紙帽更加似科學怪人,可惜果時無影低相留念,懶咁瀟灑。

初黎步到,樣樣野都好新奇新鮮,第一日係負責煎早餐俾人,即係雙蛋火腿之類 ,論盡到將d膠碟放左響個電爐側邊,差d燒黑晒。

但係練到單手打蛋技術,已經好叻囉。

午晚飯市就做煎牛排豬排之類野,平時就襯燒焟佬出去渣水行開左就去打貓。

返工無幾耐, 發現左一個同阿翁(美玲小姐)甚為相似既收銀美女, 短髮,某個角度又有d似陳敏兒,依?呢個世界竟然有人可以咁似,可惜名花有主, 檔主當時係傻仔一名, 同依家傻佬係有些少分別, 當時始終個樣後生d...

咁就咁多年囉, 響街撞番d舊同事都未必認得番, 最開心最青春無敵都係果陣, 光陰快似穿梭機, 非常懷念當時日子,第一次打枱波啦、碌齡啦、通宵燒野食啦..

響呢度好多謝當年d同事咁俾面,唔嫌檔主笨手笨腳,阿威、阿添、佢細佬雄仔成個阿差咁款、嫻姐、唐詩敏呀.....有d唔記得名啦,請勿見怪。

最可笑係當年又暗戀一個收銀小姐, 佢個名好似叫Angel, 戴大框眼鏡壓偏鼻咁款, 每次坐響度食飯都掗開對腳走晒光, 睇到我噴晒鼻血, 結果佢拒絕左樣衰嘅我, 我竟然因為失戀而唔返工, 要攪到老細(二廚志哥)打電話黎鬧醒我, 哈哈, 實在太可笑, 年少無聊和無知, 只差一線, 諗番起都噴晒飯...

哈哈哈....請大家珍惜少年十五二十時~~

#黃竹坑邨

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger