2018年4月14日星期六

領展惡行?



碩果僅存的愛迪達球鞋,誰說要做運動才可穿波鞋?

以下是寫於2015年6月2日的網誌:

//著開果對疑似red wing嘅鞋開始甩底,開左少少口,去開賣鞋果間又無新貨,想話買返對一模一樣款都無,假野都用到兩年算係咁,早輪大雨加速左衰退,所謂皮浸裂晒,爆左口都唔知。
後來行過區內所謂鞋店,一係貴得離譜,一係就款式唔啱年紀。

好彩頂得住行返屋企,索性撕爛甩底掉左佢。

今朝諗住著對皮鞋返工,好耐唔著,著上腳先發現鞋底又甩,擺得耐唔郁係咁架嘞,於是左搵右搵搵到對蝕底波鞋頂住檔,一路一驚心,線腳也,好在返到工作地點平安大吉,食晏果陣拿拿買對cheap鞋著住先,素來無乜講究,是是旦旦OK。

只要唔係溜冰鞋就得!//

(自從幾年前領展逐漸趕走小商戶後,商場再沒有小本經營的鞋店了,難道街坊不用穿鞋的?)



看圖二便知大穫,鞋底蝕成咁!沿路一步一驚心,很滑幾乎前仆後繼!

(已無乜題材好講?連呢d 都講一餐?難怪會趕客嘅...XDD)

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger