2021年4月29日星期四

整飛漒嚟食下先


人多卵事就會長知識,內文轉自懷舊群組網民留言。

Q : 點解以前d人食煙,會叫整飛漒嚟食下先?
A:因為煙係燒=冥漒、所以煙又叫漒

延伸閱讀:
你所問嘅「漒」讀音係「涺 kur 」意思是爽吓或舒服吓,有資料顯示曾經有前警察部總督察「黑社會專家」出過一本書提及過

據我理解,植物的莖廣府人叫kwan,有啲鄉下叫鏹(借音),支煙貌似植物的莖,所以俗稱鏹

捲煙叫鏹,俗稱大頭釘

以前有背景人仕術語
例如……褲子叫横,底褲稱底横,外套叫披,煙仔又叫米,捲生熟煙絲叫棺材釘!!

例如收音機叫貓仔,飛髮叫摩頂,因為同學做懲教署

我睇監獄風雲,食支煙叫《打雀》入面對白~阿發哥話:打口雀先講啦老同!

仲有食飯叫澗沙,食粥叫打浪,因飯同犯,粥同捉同意,飛髮叫摩頂,飛髮與非法同音,所以佢地用代名詞。

唔知啱唔啱㗎?

其實好多已經唔用,仲用緊例如擺柳(小便),過冊(私自比嘢人),糖期(出糧),野仔聖(唔屬於自己嘅書),拜山(探訪),死火山(個犯唔會有人探監),有D唔係傳統,自己加嘅例如有foodpanda(賣私飯),散溪錢(有人監房外散傳單追數)之類。

延伸閱讀:

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger