2022年1月8日星期六

謝謝你,蘇施黃






雜誌內文字體很難看,相關內容在其節目也有提及。

記得她在電台節目中說過,做人要知己知彼,百戰百勝,對自己或對方情況形勢需要透徹了解,智珠在握,方能無往而不利去辦事。

阿蘇離開舒適區,做Youtuber後一點也不簡單,人家拍片剪片一腳踢,如今剪片要靠人,每月也要一定支出,即使有私人生意補貼,這麼多年也是蝕住做,既已洗濕了頭,樂天知命的她亦欣然接受現實,常言道年輕時候愛煙霧瀰漫和嘈吵的生活,如今享受從前缺少了的悠閒生活,多接近大自然的美。

關於煮飯

學阿蘇話齋:「正所謂「唔煮無得食,煮左好難食」。」

煮食簡直係一門學門,唔係將d 野丟晒落煲度霎熟就食得咁簡單,火候調味再加心思,上枱賣相核突都要扣分。

女人唔靚唔緊要,經常自作聰明、心地衰再加醜樣簡直罪無可恕!紅牌出場!XDD

「雲吞要細細粒,麵嘅分量要恰到好處,湯底用大地魚熬製。」

工作態度

「做人最驚就係,你做錯又無人話你,做啱又無人讚你,以為自己天下無敵?咁就大穫啦!」

「唔好把情緒帶響工作度,公司請你返黎係叫你做野打好份工合乎老闆要求,話之你開唔開心...」

「以前響電台返工當正響屋企咁,放左工無節目做都要賴響電台度玩,總言之乜都玩一餐飽。」

聽眾有野學

以前聽881大玩派永遠有野學...
其中一集講氣調包裝,即係在預先包裝食物上充氣,延長食品儲存期。
氮氣應用於薯片、果仁...氧氣用於肉類保鮮、二氧化碳用在蔬菜。

有個老友記打電話問佢割眼袋事宜,(當時都未有無痛除眼袋科技),講講下佢朋友用粗口鬧佢,至於典解阿蘇被人鬧,佢又無講出黎,聽眾好吊癮囉!

話時話,阿蘇九十年代尾先至回歸電台,主持903節目「So What」,睇返舊照係有眼袋,後來要做電視出鏡,先至執執佢,嘩!當堂後生左好多,似三十出頭!

昔日趣事

有次電台節目訪問楊振耀先生,於是醒起三十年+前商台台慶前夕,一星期五日搵返唔同嘉賓客串主持節目,其中一集阿蘇佢地兩條友懷下舊,講起有一日響美利道停車場要做音樂會直播,事前同鍾保羅去大東電報局借電纜嘅趣事。

當年CR2專播英文歌走去苗歌星D中文歌,取笑黃杏秀唱果首「一條冷頸巾」,聽落真係好鬼過癮絕核。

903時期和盧業瑂在節目中聚舊,回憶昔日商業二台的趣事,雖然她們口中不甚喜歡想當年,偶然回到Those old school days,也是十分過癮之事。

前人經驗十分寶貴,簡直是袋錢入年輕人袋中,那段天真漫瀾的日子,他們寓工作於娛樂,同時又投入忘我,創出一個廣播界的黃金年代。

在主持881友誼萬歲的年代,逢星期五下午五時前都會播小鳳姐喜氣洋洋,相信那時候已開始潛移默化了香港人重新認識這首歌。

不問政治的她最近也忍不住批評正苦防疫安排,慨嘆十多年前賺錢容易,今天營商艱難,道盡我們小市民的心聲。


阿蘇阿叔劉天賜,在著作分享少年阿蘇相片。


看這張海報便知道年輕時期的阿蘇反斗的一面。

#阿蘇  #電台  #881903  #商業電台  #商業二台

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger