2009年6月6日星期六

日本宇宙船雜誌●懷古玩具小展覽

圖片轉自1988年6月號 日本宇宙船雜誌。

卷頭特集,70年代東映英雄玩具特集。

 嘩嘩嘩 ~!!















 此書另文介紹超人吉田首(手)辦。

 廿年前的首辦造型已有極高水準。






廿年前的雜誌,保存得很好吧~!!

8 則留言:

  1. 檔主本書全新一樣,愛惜度101%~
    [版主回覆06/07/2009 17:03:00]除左呢本書之外, 好多雜物野保存得好好 ~ 新既一樣 ~!!

    回覆刪除
  2. 檔主 lark 早晨
    開開心心又到周末

    緊係新啦 日文你識咩  
    [版主回覆06/07/2009 17:12:00]十幾年前都學過下日文, 唔通要周圍同人講咩 ?
    不過好少用到, 都唔記得晒囉, 通常睇呢類書, 好少睇字, 除非好想知內容, 買日文書睇, 唔一定要識, 識就固然好, 其實又有咩咁出奇呢?

    回覆刪除
  3. 廿年前~保存得非常好~
    [版主回覆06/07/2009 17:13:00]多謝你支持 ~ 得閒黎坐坐 ~!!

    回覆刪除
  4. 這本書小弟也有,不過是前兩年才買回的 , 入面介紹的舊玩具正是買入的原因~
    [版主回覆06/07/2009 17:16:00]果然識貨 ~  呢本響智源度買嘅 , 唔覺唔覺廿年有多 ~

    回覆刪除
  5. WING BLOG 小小的收藏2009年6月6日 下午9:35

    d 玩具好正呀 . 亦都好貴呀
    [版主回覆06/07/2009 17:18:00]我就唯有睇圖 , 以前d 玩具真係好兒童向 ~

    回覆刪除
  6. 嘩~~~20年前的雜誌都有...勁
    [版主回覆06/09/2009 22:04:00]重有幾本類似雜誌 ~ 稍後會繼續刊出 ~!!

    回覆刪除
  7. 資料豐富,好抵睇下~~
    [版主回覆06/09/2009 22:06:00]哈哈~ 基本上最正果幾頁都登晒 ~!! 加埋價錢都唔少野 ~!

    回覆刪除
  8.  好似好正喎~~~
    [版主回覆06/13/2009 18:28:00]都幾好架 ~~~

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger