2021年11月20日星期六

檢測奇遇


話說今早到檢測中心例檢,在路途上遇見類似女子(設計圖片),當然真人躉大D,這種緊身褲簡直是殺人眼睛的武器,常人也喜歡欣賞的美臀,檔主急步率先進入中心,辦理手續後直往檢測室,卻發現她剛檢測完畢,到自己步出離開,她在運動館外做早操拉筋,從裝扮特徵看肯定是同一人,真幻海奇情!

期待下星期的再遇,養眼多次啦。

後記,想起她如何打尖,她向當值職員說先前拿了樽仔出去一會,我見她就是折返途中,老奉地從後門回來,所以她可以快人一步檢測!

賣野隨想

正正應驗左一句說話,有頭威冇尾陣,初初響旋拍好好生意,曾經同時間有三條友一齊交收,志在清理雜物,有蝕有賺,賣得最貴係成千蚊三盒防衛隊戰機,近兩個星期生意急速下滑,社群俾like多過幫襯,有屁用咩?

圖中大鐵人17超合金好倖要,以前片集播映時,要用電子戰隊果個超合金機械人運用想像去扮大鐵人,根本兩隻都唔同款。

假設呢個平台賣家多過買家,咁D野就算幾好,都好難賣得出,以前想要嘅,唔代表今日都熱情如火,睇返實體寄賣店貨品堆積如山,香港地家居面積有限,假如遇上人生另一階段(搬屋、結婚或生仔),個個都話要斷捨離,搵阿強同你要咩?你睇個個通屋都係嘢要清,就知點解。


最有消費力嘅,都起碼四字頭以上果班阿哥,查實D野要買嘅一早買左,仲等你?唯有等下一輪奇蹟出現啦!千奇唔好俾人覺得自己好似山窮水盡咁,事實又冇你想像中「」,狗屎垃圾都話賣,純粹想發下錢寒啫!自己友出聲計平D囉。(邊個同你自己友?)😆


偷圖分享 賣物網貨品售價參差,上圖賣五草野,下圖號稱中古物要二百四,賣家手緊胡亂開價?咁你一定知邊個係良心賣家啦卦? 

利伸:我唔係賣果個。


家陣D超人面具造型造得真係好似,話時話有膠袋果件影得立體感多D喎。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger