2022年2月23日星期三

小學雞年代玩過的超合金

所有圖片都是網圖,本文亦是一次像老夫子合訂本結集一起刊登,通常事情回憶都是歷久常新,說完又說。

電極號的故事在此說過沒有?又在這裡重覆一次!


當年只買了電極號,但鄰居有買其他款,印象中可以有四條友仔一齊玩!(三號機好難搵喎...有冇記錯?)


電極號「頂帽」係磁石位,攝落頭殼度,唔似卡通咁打開面罩咁合体,都唔知典解D玩具係要射飛拳、飛彈,通常唔見居多,機械人玩到殘,借俾人玩,條友仔叫華強,姓乜唔記得囉!佢整跌左「頂帽」落坑渠執唔番,又係一次童年陰影,以後咪旨意借野俾人...


而家睇番呢個合金,好玩之處就係好似動畫一樣結合,打開塊面,防風好易玩到甩,黑色飛彈唔知射左去邊,前輪可以收起,頭像頂部可入銀仔當儲蓄。


此太寶郎玩具好玩之處是背後上鏈發射車葉飛輪狀物體,車葉飛上差不多到天花板左右,玩得多發條也弄壞,很少玩具能夠保存至今,只有之前在此分享過的「陰陽電磁俠」,距今足有四十年歷史。



但是歷史是不斷重覆的,八十年代在不知情的情況下借給隔離屋細路玩,回來時斷了手,發射飛拳位爛開,當堂肉赤非常,無奈又無奈,命運無法變改,於是送了給住屋邨的舊街坊收藏,但沒有送埋「武器配件」,幾十年後仍然記得果一次。

當時沒想過有維修這回事,網絡偶然見爛合金零件出售,算了吧。



充滿回憶,曾經擁有之物,雷達給人弄斷,本身也是機關掣來的,一按黄色車頭彈開,都有起碼四十年以上歷史了。


還有這件不知名超人的電單車合金玩具,大細版都買過。


無敵鋼人泰坦3的出現,已是無野好買的年代。

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger