2021年11月3日星期三

做人都係出心嘅啫 !

話說上司聽日下晝請客外賣,試下商場入面新開嘅台式美食餐廳咁話喎!通常跑腿同另一位同事負責,聰明人做揸數,在下幫手執頭執尾壯下膽咁囉,食得人地咁多年野,負責做下運輸大臣又有乜所謂吖?行兩步落樓下攞之馬,以前lunch買外賣都係差唔多腳程啫,唔通要出錢果個親自去買咩?

我地連負責辦公室清潔嘅阿姐都有份食,佢問我使唔使幫手攞呀到時,我話你問老細啦!查實呢D野使乜問人?做人出心出下力都好正常,點可能次次淨係又食又歷架?

正所謂有權利亦有義務,不過咁,佢都唔係響香港讀書,廿幾年前新移民果隻,你同佢講公民教育?簡直嘥氣!而家唔係貶低人地,而係講緊嘅係事實,平時好多野都講唔埋冷,初頭佢都話自己到時候會響餐廳門外等候幫手,最反晒眼係佢臨收工打掃完畢,佢同我講:「我問過老細,佢話唔使我去。」

當堂語塞。

你話咁樣問人,人地梗係覺得唔使客氣,自己搞得掂架啦!證明外賣仔(佬)一二號幾咁搞得掂!

結論係求人不如求己,幾時都係做人靠自己會好D,當然有人扶你一把好辦事,濃情銘記於心,但欠人地一個人情呢!


隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger