2021年8月6日星期五

即係乜野?

作為一個唔係點砌模型嘅人,早前執屋已經掉晒N世代買落嘅模型油,細細樽要搵水開果隻呢,甚至連高達marker都掉,反正都乾晒無乜用!唔好阻掟啦。


(網圖)

最近先留意有隻咁荀嘅模型顏色,稍為開稀即用,一早係咁咪好囉,但係家陣已經唔砌模型(仲係停留齋啪階段),連公仔補油都廢事,由得佢甩色甩到夠。

如果你問咸超對眼係咩色,我會答白色,可能你話我色盲架?未計ACE時期,吉田阿鄉一定係白色啦,七號就尷尬D,一時一樣,萬一係黃嘅,就用手機軟件加工囉,盡量唔會搞件扭蛋,反正冇點買發光蛋,即使係乜色都關人春事!嗜好去到某D年代好自然就要停,慢慢會發現至愛會係乜,而家至信,有D野係唔能夠同時代一起,始終要放手嘅,即係乜野?就係學人真正斷捨離囉!因為遲D要搬....

以前有同學到訪舊居,已經開口話,你都唔執屋,D野唔掉嘅?即係幾十年前好話你一屋垃圾,當時回應係間房有位吖!掉左會後悔。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger