2020年5月20日星期三

聽人講嘢 信邊個好?

聽人講嘢,有時都唔知信邊個好?A講A版本,B講B版本,唔係講禽晚套劇,而係電台節目,話說果個成日懶幽默嘅大肥佬早排響網台節目話,九幾年油麻地果頭某大廈發生火警,事件轟動全港,據聞當時燒左好多珍貴寶物,肥佬澄清話冇燒到。



近日有當年響果度打工嘅「蒲雕耍」接受訪問時話,當日好彩逃生得快,後尾返去見個辦公室熏黑晒,「阿森」、「婆乸」嘅嘢全部燒晒,有D嘢就算冇燒到,都用唔返,咁你信邊條友講嘢吖?

拿拿拿,一於呼籲叫呀肥佬響節目度唔好飲酒兼亂講嘢,你係永遠都學唔到霑叔嘅才華架啦,做返自己吧啦。

荔園●去玩的記憶


本篇收集不同年代的荔園網上相片,無非令大家充滿共同美好的回憶。



























查實去荔園玩又係印象模糊,幾十年前的事只有難忘的才記起,看大象、掟香口膠一定玩過,家人被小偷打荷包好像沒說過,在園内垃圾桶找回失物,小錢包内裡空空如也,幸好損失不多,那些年未規定必須携帶身份證上街的,不用補領。

有一年,家姊學校舉行賣物會,帶著小學雞弟弟(在下)玩耍,不知吃了多少串魚蛋,真是難忘的回憶。

到家中各人投身社會工作,某年連鎖零售店所屬集團在某著名運動場舉行員工同樂日,檔主以家屬身份參加,帶著姨甥玩攤位遊戲,憑票尾又有得吃也又得玩,活動結束前進行散貨,把剩餘物資分發送給參加者,其中一項戰利品就是捧了一箱非粒子薄荷糖回家,人人滿載而歸。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger