2021年3月10日星期三

好有效率喎

檔主好少何唔見野,近月零的突破!

直頭唔知自己張職員證跌左響邊?一路拖,見月初部門推行鞍森春痕兼要出示職員證,只好面對現實報失,哈!要向警署辦理相關手續?幸得同事提醒可以經網上簡易程序報案,省時方便,最麻煩的事避過,向人事部交了補領證件所需文件。




昨午收到如此電郵(見圖),在下明明屬於補領新證,Re咩placement呀?馬上致電查詢,對方很不耐煩答道:D野一大log sent架!你有交報案紙等於交換,總言之過黎有得攞架啦...

堂堂一封電郵代表人事部處理日常事項,也可以如此馬虎,政府真係是是旦旦,檔主小薯,意見根本多餘,有求於人咪卵咁多野講啦....

心諗準備再影過張證件,哈?點知人事部用返上次影落張相直接出證,嘩!真係好有效率喎,睇返十幾年前嘅自己,後生好多。

真正充滿失而復得嘅感覺。

聽日返工,要用呢隻牌子口罩囉!

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger