2007年12月5日星期三

學校合唱團

星期天晚上看電視播放許冠傑特輯,一段段歌聲勾起檔主回憶,小學時期有幸入選合唱團,在校內參加比賽表演之類節目,眾人上台合唱的,正是阿sam勵志歌曲「應該要自愛」,唱至歌詞「你有天才,佢有天才」時忽然我和身邊某同學笑了出來,非常尷尬,可幸其他成員歌聲掩蓋過那兩秒的笑聲。

中學時也加入過合唱團,到觀塘聖潔靈女子中學聯校表演,唱那些自己發音也弄不清的詩歌,最記得那天有晚膳供應,沒有白唱。

當天好像拍了照片留念,不過又是瀟灑地沒有保存下來,因為當時半被迫參與,現在卻是懷念,學生年代總有回憶點滴。


=====

回憶二:諗番起中學時期, 有條謬利同學得閒無事小息果陣就唱譚詠麟d歌, 十足技安迫人聽佢唱歌咁, 我就覺得佢把聲似任劍輝, 諗番起唱粵曲可能會好d, 有事實証明佢唔得, 就係佢無入到合唱團, 反而檔主五音不全竟然係合唱團成員之一, 成日唔去練歌結果俾阿SIR foul 左出局, 幾好, 迫我做嘅野永無好事, 試過去聯校歌唱比賽表演, 檔主都係念口黃唱埋唔知咩嘅詩歌, 英文都解唔掂重要唱落去, 唔係卦......咁又"呃"左個飯盒食都幾得意, 叫做少少虛榮咁啦~!


資料圖片

1 則留言:

  1. 沒有保存...那真可惜了~
    [版主回覆12/06/2007 19:50:00]哈哈, 我連中學畢業相都無[歷] 、畢業証書都係幾年後搵工先至無奈地返學校認領番~ 

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger