2008年5月12日星期一

七星俠 超人七號 大膠


無論你是看七星俠,還是看超人七號,雖然代表兩個不同年代。
但一樣喜歡他的造型,不受三分鐘戰鬥時限。
似乎他的側面較為上鏡。

12 則留言:

  1. WING BLOG 小小的收藏2008年5月12日 上午11:24

    我叫佢做~7仔.呢隻係咪京本大膠
    [版主回覆05/12/2008 12:18:00]好似係景品~ 京本果隻係叉腰款, 好多年前響崇光見過 二百幾日本製 ~ 不過無買到 ~~!!

    回覆刪除
  2. 就是初初跟你認識、吹水的網頁,感覺好像很久,不只五年...
    [版主回覆05/12/2008 12:24:00]好懷念 好時光留言版既日子 ~~!!

    回覆刪除
  3. WING BLOG 小小的收藏2008年5月12日 下午12:45

    質素很好~大大隻.好有氣勢
    [版主回覆05/12/2008 16:15:00]呢個一口氣買左兩個~ 無包裝袋的貨~ 可能QC未夠水準的吧 ~

    回覆刪除
  4. 我係飛星燈!安妮去了那裡!
    擋主!其實,我係宇宙人!我是來看自m78星雲,光之國!
    [版主回覆05/13/2008 09:32:00]果然係Fans ~~!!

    回覆刪除
  5. 其實,我家也有一個另一版本,可惜,阿媽幫佢清潔時吾知將頭頂把刀抹左去邊?唉......
    [版主回覆05/13/2008 09:33:00]通常都是親自動手清理~ 配件遺失也太可惜了~!!

    回覆刪除
  6. 七星好的造型玩具一向不多,難得見到件好貨~~
    不過當時年紀小,電視上看到七星的機會實在微乎其微~~
    [版主回覆05/13/2008 09:37:00]面相最難做得似, 不過近年來雕工造型更佳更吸引, 十年前十年後扭蛋製辦亦非常有所進步 ~~!!
    七星俠當時放在周六晚上七時半左右, 真是看到的機會微乎其微~~~!!

    回覆刪除
  7. 看不到不打緊呀!我見過有整套DVD賣!
    最近看過最新那套超人兄弟四十週年,見到老了的森次晃嗣,成個謝四哥的樣子!哈哈!
    [版主回覆05/13/2008 10:50:00]十幾年前, 亞記播放果陣都有錄到, 重播又錄一次, 港版VCD又買了一套, DVD就....平價版或者考慮下~~
    森次先生真是年紀不輕 ~~!!

    回覆刪除
  8. 其實我都好鐘意好想買大膠的,只是屋企不大,只有買扭蛋公仔!
    [版主回覆05/13/2008 11:11:00]大膠我都唔係儲得多, 夾埋鐵甲萬能俠&幪超, 都係三個咁大把, ~~
    扭蛋家陣少買, 因為無地方擺 ~ !!  依家一張紙一枝筆亂咁畫已經滿足 ~ !!

    回覆刪除
  9. 見到超人七号,就諗起 King Joe
    帮我取消之前的回應個〈超〉手快快按錯制
    [版主回覆05/14/2008 09:13:00]King Joe 的造型真是經典~  分身、合體形態絕對適合商品化 ~  

    回覆刪除
  10. 超人七号,...as my view,..really the coolest & styleist ~u!man in all superman !series!!
    [版主回覆05/14/2008 09:18:00]有別於一般咸蛋造型 ~  真的非常酷~!! 但他不是 superman ~ 是更大的 "Ultra"man ~~!! 日本製作人改名都認真之勁 ~!!

    回覆刪除
  11. I remember & very love the specailly weapon~~~the "head horn"!!! ....U should know..la,,,...~~~how he "fly" out hies "horn" to attack monster !!!superrrr!!!
    [版主回覆05/14/2008 09:22:00]"把刀"直頭抄襲中國武俠小說暗器一樣 ~ 例不虛發~~!! 
    十足圓月彎刀咁 ~ 勁~~!!

    回覆刪除
  12. 我經常會担心佢放出頭上飛斬后,收唔返~~
    [版主回覆05/14/2008 12:38:00]哈哈, 你唔見到有魚絲勾住個" 飛斬"既咩 ?? 放出去, 一拉好似血滴子咁返轉來 ~
    不過有次真係俾隻怪獸接住把刀, 玩番佢轉頭, 追足九條街 ~~!!

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger