2007年11月15日星期四

超人盒裝公仔 (修訂版)


九十年代在灣仔玩具店以35元買第一隻阿鄉開始,期間陸續收集, 97年10月到東京自助遊,其中目的去藏前玩具批發區搜購玩具, 專注昭和年代的超人和怪獸。



一向沒有買到吉田款,在異鄉店舖拿上手,嫌它面相上色手工差,唯有放棄,直至得到群組朋友放售,才成功集結起來。



檔主收藏的只有九十年代版,去到第十三號盒便叫停。


超人80是光顧盧子英先生參與的玩具展中購買,二十個大洋。


後來吊牌假七號復刻變成盒裝,那時愛上七號,新版推出只買一隻歸來的超人。


九十年代玩具造型非常兒童向,別無選擇下擁有這幾隻關節可動的超人,有隻是同事在大丸買送給我的,有隻在愛民商場維勝玩具店購買,價格相宜。


發聲閃燈超人,志在頂癮。


同場加刊幪面超人盒裝公仔,儲一至七號已夠啦。#拉打


有些光顧信和阿東購買,那年代玩具店競爭激烈,互相鬥平也是理所當然。


部份怪獸在日本當地玩具店購買,一場來到,不買白不買,高興地消費。


回想當初一袋二袋拿回香港,滿足感非常,現在覺得十分戇居,也是樂趣。

#97旅行

4 則留言:

  1.  嘩~~~~~    這批,  我只有儲幪面超人, 但儲晒古迦後,  就放棄再繼續, 因為....出得太多款式了.................。
     另外, 反而想睇睇你的『貨櫃』~~~~~。
    [版主回覆11/18/2007 14:37:00]近代幪超最有創意造型兼靚就要數古迦,玩具合金最過癮, 通訊器加電單車套裝, 簡直正野, 買黎罷下都唔錯~
     至於 "貨櫃",  我哥d玩具都唔算少, 稍後會上載, 得閒再黎啦, 我都要去你恕八卦下 ~~!!



        

    回覆刪除
  2. 我好想要你既怪獸
    [版主回覆08/30/2008 14:11:00]哈哈~~ 多謝你的到來~隨便參觀~!!

    回覆刪除
  3. 你的超人公仔好多呀!
    [版主回覆10/07/2008 17:41:00]歡迎你的到來~ 請隨便參觀~!!

    回覆刪除
  4.  我其實都有 d 鹹蛋超人 & 怪獸膠公仔, 不過好多收咗入床下底。
    [版主回覆06/26/2011 13:11:00]我覺得怪獸造得似D ~ 一於等你搵出黎介紹~!! 期待中.....

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger