2022年8月22日星期一

當年今日●暑假的回憶

小學年代暑假,正宗四十多年前嘅今日發生嘅事,當時響屋邨舖頭打躉,離遠有位大叔被人追斬,咁啱咁橋走到門口躲避,坐正響門口,滿身鮮血,檔主年少無知完全唔識驚,唔記得邊個報警,差人黎到影相落口供呀,送左果個人上救護車,件事完晒要自行洗地,都幾大陣仗 。

有人話屋邨龍蛇混雜,治安唔好,呀!住響度又唔係好覺,正所謂人不犯我我不犯人,只要唔好屎忽痕多事幹,都好少有事發生嘅。


2013年11月9日說過:曾幾何時麥記杯奶昔夠杰,枝飲管棟得響中間唔郁唔跌架~ 

今(昨)午重遇此奇景,當然要拍照留念。

話說幾十年前幫屋企手送貨,美其名幫手,其實留響車度看住部客貨VAN就真,有得吃牡丹樓漢堡包同奶昔,至於真正落手落腳做,就是中學年代暑假(無薪)去各大酒樓交貨嘅時候。

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger