2022年3月7日星期一

今時唔...


圖片同內文無關,話說檔主斗室經過空間大改造之後,個房多左個大衣櫃,要將以前擺響雜物房嘅衫、CD等雜物歸一地放返身邊,但係針冇兩頭利嘅,擺得A就放唔落B,臨到搬返黎之前已經被人警告過要清緊D野,但係你話賣就賣咩?初頭係威係勢,交投暢旺,最大成就係兩個A3紙箱玩具清走左,部份特集又賣走D,去到十二月果陣水尾靜晒,就係我專揀客人,乞我憎嘅索性唔覆兼封鎖,話之你係上等人!

之前儲落一堆自以為珍藏嘅雜誌冇位擺,點算?從來唔會考慮租迷你倉,放落第二恕不如唔好買,計落得三個膠箱左右嘅野,廿幾年黎抄落一堆碟,絕對唔捨得丟棄,仲有D老翻game 未掉,或者留返下次斷捨離先算,「喂,D野要俾錢買架。」呢句話真係累事。



呢D都係已經賣走左嘅玩具/雜物,只係其中部份收藏,完全唔覺可惜,而家轉向時裝界發展~ 計我話人靠衣裝,著件試正D嘅衫人都醒神D....XDD

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger