2021年6月22日星期二

黐膠花

某日某月聽到負責辦公室清潔的阿姐說,「屎人肥佬泥呀派飯盒俾示威者食..」(哈?都是第一次聽到這番言論!不是現金出糧咩?)很想問她從哪裡聽來的消息?還是親眼看見?人最怕就是道聽途說人云亦云!

剛才見她望著一眾報章頭版默默無語,猜想現在生果報快要完蛋,她還不來隻燒豬還神酬謝蒼天得償所願對方仆直了?

最得人驚某次在廣場附近碰見剛下班的她架著小雲眼鏡,檔主看見如此村婦像是取了女兒的眼鏡穿戴,於是碌大雙眼拍案叫絕嘖嘖稱奇!她竟然說了句:我有老公!(凸你老味,當場語塞三秒,隨即走人,心想你都黐膠花的!)


當時情況設計圖片


良知值幾錢

素來電台都係一個弱肉強食嘅地方,同台長做節目就要加倍小心,稍一不慎,會被標籤為篤眼篤鼻唔順超之流人士,遲早會俾人兜走!正所謂剃人頭者,人亦剃其頭;真小人看風駛𢃇,邊會同你客氣?


呢三條友一定係得罪左傻仔鵬台長!其實佢眼中唔順超嘅又點只呢三個人吖!

//哈?如果知道自己嘅存在,而係要犧牲人地原有所在,會有咩感覺?//

做人誠信好緊要,今次擺到明「勞資」雙方處理事情手法低劣,本來件事可以好睇D,至於來龍去脈報章網路講晒,文抄公免啦。



轉入正題,經常講屋邨年代嘅松園冰室,佢哋四十年前已經有整圖中呢款蛋糕(西餅),花樣仲靚D添,記得有一課小學自然科內文,印左一幅地殼橫切面之類插圖,一睇竟然令我聯想起呢隻四四方方嘅甜品,真係好頂癮,可惜當時唔曉保留呢D課本,以前D書好少改版,家姊留俾細佬,哥哥留俾阿妹,十分環保,事實上教來教去咪又係果D野,家陣香港乜都變晒,D人一味搵X人笨柒!係時候用D雨淋醒下你,咩叫做良知啦!阿哥。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger