2021年12月30日星期四

看「神奇兩女俠」日記

2017/01/28 禽晚去睇神奇兩女俠五點半場,甘生果然利害,把橋段復刻翻用,電影記錄了很多昔日事物,利舞台已成歷史回憶,兩女角青春留倩影,連串自嘲式笑料,對白啜核,難得當年CcTVB咁寬宏大量!



2019/07/13 前晚睇甘生導演舊作「神奇兩女俠」,睇下電視播呢個版本會唔會有咩分別?作為聽達明一派嘅Fans,有D迷思係永遠解唔開,明明「我...等著你回來」大碟入面果首「神奇女俠」有Do姐旁白,咁都唔算主題曲?睇完套片一滴達明音樂都無,片尾重出左阿Lam「敢愛敢做」電影獨有版本,歌詞同唱片收錄版係有少少出入。

講趣怪,明哥唱果首先切合電影主題,「...衝出這道牆...有新去向」,較為勵志D,阿Lam果首由第一日聽已經覺得難聽,原曲本身又唔入耳,多數skip左唔播果隻。
最得意,當年「秋天的童話」上映果陣,將主題曲Danny「夢囈」變左做呂方「別了秋天」,真係吖!
講返「神」片最養眼係Do姐同葉童,可一不可再青春加超短褲配美腿,劇情食返山水有相逢條橋,但係電影局限戲劇發酵,相信拍左好多野無用到,剪剪埋埋無左戲劇連貫,哈?第時會唔會有導演版出現架?

2020/1/22 昨晚再看「神奇兩女俠」,證明自己有多愛 Do姐的演技,不能再有豁出去的演出,葉童主演的電影多數親自配音,此片大部份演員都是自己聲演,今次細味兩位阿姐的對白,可是沒有像梁好逑般用筆記錄下來,看那延續山水有相逢兩女愛賤男的都市小品,Do姐間屋真係幾正,到底借哪裡拍攝的?當年可樂汽水蓋是銀色,一個永恆經典的品牌,利舞台已成過去,戲中電車經過的街道變了幾多?美麗的日子也成過去?唯有拿著光碟回憶一番。

早已存有硬盤版本,今次看片尾字幕發現有梅愛芳演出,到底在哪一場戲出現?期待看第四次慢慢研究。

印象中一片多看的例子有:英雄本色、暗戰、無間道、龍虎風雲,呀!還有....

2020/07/03 又到月頭,新贏展覽過後,「落選佳麗」打道回府,坐benz返歸休息,香港地地方「驚」貴,要安置它們要出盡辦法左攝右攝十足動物大遷徙。

想起電影神奇兩女俠情節,連子蓉、好逑姐香江佳麗選舉落第,坐車走人,混亂中意外地結識,繼而產生連串瑣碎故事,特別是大台試鏡一幕幾過癮。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger