2021年1月21日星期四

轉載:【非常人.非常事】陳百強與張國榮合演《喝采》生芥蒂 BY 白露眉

今期想寫一下陳百強(Danny),他離開我們已經27年了。1993年他因昏迷引發的逐漸性腦衰竭死亡,終年36歲。從1985年認識Danny,當時他已經是樂壇一位當紅偶像歌手,知道他聲線好獨特,一身充滿優雅氣派,衣着有品味,直到現在仍有人聽他的歌,他是80年代獨一無二的歌星。

第一次見他是在一個電台搞的記者會,張國榮也在場,當時圍住Danny的記者比哥哥多,但哥哥1984年憑一曲《Monica》走紅,幾乎與Danny平起平坐。論訪問對象,我會比較喜歡跟哥哥訪問,因Danny很情緒化,在訪問途中我見過他突然很𤷪𤺧說:「今日心情唔好,唔想傾啦!」不過他是受𠱁的,美言他幾句,等他心情轉好,又會繼續聊下去。

80年代娛樂圈不少舉足輕重人物都愛護他,我曾聽周潤發說過:「Danny是一位弱小心靈的小朋友,是受保護動物,希望大家愛他。」但性格影響命運,Danny很容易鑽牛角尖。

1988年我曾經有次在麗晶酒店約了哥哥下午茶,剛巧遇到Danny約朋友茶敍,他見到哥哥時很熱情走過來聊了一會兒才離開,兩個人完全不像外傳般不和。等Danny離開後,我問哥哥:「你同Danny唔係不和咩?」他說:「以前係有啲芥蒂,都過咗咁耐,冇嘢啦!」我問:「係咪因為以前佢紅過你,後來你爬咗佢頭,所以佢唔開心呀!」哥哥表示:「我仲喺麗的電視做路人甲嗰時,佢成日接我放工,但後來同佢拍完《喝采》,外間反應覺得我表現比佢好,後來有人再想搵我同佢一齊拍《失業生》,我聽到佢唔想同我做,但導演堅持要用我,佢就好唔情願接咗,嗰時我係會唔開心,對佢有啲避忌。」後來Danny與哥哥各有發展,Danny已慢慢受到哥哥威脅,哥哥表示:「其實Danny份人好好,又唔諸事八卦講人是非,亦唔虛偽。而且佢喺娛樂圈條路走得順我好多,不過佢個人多愁善感,成日唔開心。」

Danny生前好喜歡去中環的「Disco Disco」,我以前在這店也撞過他幾次,總是見到他在幽暗的角落捧着酒杯,每次都是帶醉離開。我問過一位經常陪Danny流連DD的好友,到底他為何經常不開心?好友說:「主要係事業、愛情同家事囉!好似佢以前係紅過張國榮,但後來俾人追過,佢會意難平,係嬲自己唔爭氣。至於感情,唔知點解佢成日失戀,俾人飛嘅!家事就更複雜,佢個人追求完美,小小事唔順心都會影響佢情緒。」

Danny生長於一個富裕之家,兄長和家姐都是大媽所出,其母只生下他一個兒子,後來離開了陳家。對Danny來說,與經理人陳家瑛的感情好得更像母子,還有一手帶大他的契媽蘇太。陳媽媽有時會偷偷跟去Danny工作地方,有次約了Danny做訪問,突然見到陳媽媽在門口,問她為何不進來?她說:「我嚟睇吓咋!千祈唔好畀Danny知道,佢唔鍾意,我好快走。」其實Danny是知道他媽偷偷跟過來,只是裝作不知道。

梅艷芳、何超瓊和林燕妮是Danny圈中最好的朋友,Danny去世後,有次去片場探阿梅班,她正坐在車上聽Danny歌曲《今宵多珍重》,我說:「你仲好掛住佢呀!」阿梅點點頭說:「我同Danny好投緣,但我發現佢成日唔開心,所以我知佢情緒低落時會主動打畀佢,叫佢唔好咁睇唔開,有乜事就同我講,但我發現冇乜用,佢都係聽唔入耳。」

撰文:白露眉


資料圖片

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger