2023年8月8日星期二

關於王菲的小故事

如果大家聽過呢個小故事嘅話,唔好噓!

話說96年王菲響新藝寶唱片公司錄左最後一張大碟,當年錄製時已懷有身孕,兼決定唔再續約,後來過檔新公司(好似自組之類),舊東家在商而商,將錄好了的十首歌分開推出作為打對台之用也合乎情理。

97年頭推出一張叫「玩具」EP,收錄五首歌,之後再出「自便」EP,三首新+三首舊歌mix版,98年左右出一首新曲+精選「菲賣品」,合共出左九首。

搞來搞去重有一首未出,舊東家直至2002年先至出埋最後一首,咁樣玩法真係唔夠你黎,前後等足五六年先齊章!

最出乎意料之外,有以下事發生:

//2015年,王菲的歌迷謝琦向歌曲的版權方環球唱片購得版權,並通過其成立的公司浮躁音樂,將這10首歌曲首次以完整專輯的形式出版發行。//

呢件事好令我想起粵語長片「如來神掌」,身受三毒暗算嘅檸檬火雲邪神,最後將十式如來神掌掌印秘密分開收藏,龍劍飛要自己慢慢搵,先知第十式原來藏響個鼎度呀,擰轉就見到囉。

做人俾D耐性等下就得!

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger