2021年3月28日星期日

豆槍與回憶




偷圖分"亨" 我諗大部份七十年代成長嘅𡃁仔都玩過豆槍吧?隔離鄰舍係間米舖,免費攞人地D黃豆較飛,細個邊理得使唔使俾錢,一手入幾粒,玩晒又入D落去,而家覺得十分無聊嘅玩意,但細個邊識分,志在有得玩就得。


再分享日本網拍圖片,相信啡色槍柄是元祖初版。



睇真D,日本人玩鋼彈的。


最記得要推開個槍頂小閘門裝彈。


後來再買過同一款豆槍,按掣已沒那麼靈敏,卡彈的機會較多。



很多年前在某屋苑文具店買到的豆槍,玩法如出一轍。


這個入彈位十分經典。


當年屋邨之間仍保留一所鐵皮檔(見上圖),記憶中係售賣玩具之地,要撞啱店主開檔時候,亦有一位先生推住木頭車開檔賣玩具,見過有Mat戰機模型,但係大家得個睇字。

有一段時期,街外很多手推車美食出現,例如碗仔翅兩溝、紅豆冰、魚蛋紅雞腳、甜醬炸番薯、自家製作雪糕檔,聽聞澳門有得食。


呀,仲有豬油渣麵,以前邊有用外賣發泡膠碗,全部用湯碗裝麵,當客人食完,店家要洗碗循環再用,衛生疑問已不懂計較,當時唔知咩黎,求其俾錢要一碗,好味在於辣配菜,令人回味無窮,總想心思思吃多碗,口水直冒。

延伸閱讀:

月高士多及其他瑣碎事

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger