2022年1月15日星期六

新聞報導●充滿幻想嘅玩味

對住枱面一疊紙,忽然諗起以前睇電視新聞報告,報導員每講完一段新聞,就必定隨手攞開張稿,接住又報另一單,但佢對眼永遠望住鏡頭,又唔使對住D稿讀嘅?後來先知佢前面攝影機附近有個mon打出內容提水,俾佢跟住照讀,做法真係幾聰明,一定係從外國電視台學呢招。

聽電台報新聞交通,只有聲音令人充滿聯想,到底個主播係乜頭乜路乜野樣呢?把聲好聽真人就嚇你一驚?有D人報新聞十足講急口令咁,最驚佢食字跳掣唔知點咁!有D照住份稿讀都可以讀到甩甩咳咳,真係服左佢,眼口如此不協調,質素水平大大下降,咁算點呀?作為聽眾要忍受下囉!人地返通宵更架,佢唔做邊個肯做?

靚ken個陣冇野好玩,搵D唔要嘅功課簿,逐頁撕開,除左攞去摺飛機之外,就係扮下報新聞,坐響店舖櫃檯亂噏一輪,阿爺都話我「抺爛布」。

事關我同隔離鄰舍D細路仔大部份時間留響舖頭度好少機會出街,人地禮拜日多數關門休息,咁啱D大人出左街,就響人家地頭玩,通常屋邨樓下舖頭屬於前舖後居,舖尾有個木造搭成嘅閣仔,會用黎放下雜物或者床鋪,擒下度木梯上去就當係潛水艇個瞭望台,話出海面偵察下,當然要充滿豐富嘅幻想力先得,玩下水槍當攻擊怪物之類,通常搵D目標亂射!又同D女仔朋友玩煮飯仔呀,依家叫「角色扮演」果D遊戲,大家份屬夫婦關係,佢細佬扮做我個仔呀之類,係幾咁天真無邪。

鄰居係開針織廠,執起個線碌筒套落手度扮三一萬能俠電鑽,真係無野好玩。

有次去人地舖頭度玩,貪心,好老實不客氣咁沖左杯好濃嘅咖啡飲,個晚完全瞓唔到,抵呀!


唔同年代嘅小朋友都有玩過呢種玩意,特別係D大人開舖做生意嘅日子,求其搵個紙箱玩餐飽!試過用黎玩碌斜坡添。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger