2022年4月27日星期三

唔知就唔好亂點人

話說有一日要到郵局以支票付款,去到門口成村人排緊隊,唔係呀嘩?櫃檯只開一個,午飯時候,排左四五個字輪到我果陣另一個郵務職員施施然開多個櫃檯收錢,好彩無自作聰明去便利店交錢,睇下張付款通知書,上面印住便利店淨係收cash,如果唔係又要行返轉頭再排過隊就笨蕉囉。

正所謂時間係金錢,係時候考慮下以電子方式付款。

(資料圖片)

排隊期間企我後面果兩個阿sim係咁傾計,佢話無諗過郵局會有咁多人交錢,話時話淨係俾你寄信係唔夠嘅,今時今日服務多元化先可以方便市民需要,你又知唔知好多阿公阿婆喜歡去郵局交電費架。

忽然有個女士打尖問職員兩句,「九龍城派遞局響邊度?」結果有個小姐教佢google search,有多口人話響九龍城南角道喎,於是點左個阿姐去果度(佢真係馬上起程咁款),排我後面個阿sim個隨身布袋係咁隊我背脊我都未出聲,傾還傾行得咁近同你好熟呀?

剛才google 下,九龍城派遞局係響土瓜灣道架!(唔知就唔好亂點人。)

正如九龍城碼頭都唔係響九龍城囉,香港奇特之處真係多不勝數。


呢張相唔係我影架!😆😆😆

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger