2011年9月7日星期三

超人科特隊基地玩具

登登登登~ 近期很少介紹玩具,是時候返老還童。
這盒東西收藏在暗角處,很少打開玩耍,曾幾何時打開盒子拿出來欣賞玩樂,過後放回發泡膠箱內也蠻費勁。
它可發聲發光更可以把戰機發射出來,滿足三個願望。

基地好像在這裡刊登過,在麥花臣球場附近的宇宙船店子購買,港幣二百四左右!

為免拆掉包裝,懶得重新組合,唯有借用網上圖片代替展示實物,敬請見諒。

特搜隊基地算是歷年來眾多戰隊中的經典,在超人最尾一集中它給宇宙恐龍積頓大肆破壞,引發火警,場面震撼,令電視小觀眾無不嘩然!(誇張)

回憶當年亞視播映此片時,好像大約下午五時半左右,檔主正在探訪鄰舍小朋友,駭然發現電視台播映超人(超力神勇俠),於是趕回店舖收看,估不到聞名已久的超人可以重現眼前,蓋小時候只看過超人歷險記而已。


還記得用電極號大頭合金戰機裝作成科特隊戰機玩耍,把蜘蛛俠(外層軟膠內藏鐵線)公仔當超力人,幻想力可真豐富呢!

10 則留言:

  1. 檔主原來都不少珍品
    [版主回覆09/08/2011 12:06:00]都唔算咩珍品, 太貴真係唔捨得買...

    回覆刪除
  2. 基地真係令人充滿幻想的一件玩具,不過香港較少朋友喜歡~
    亞視還是金錢台徽時,曾把《超人》放鑽石台(英文台)做過... 唔知檔主有冇留意呢..
    [版主回覆09/08/2011 12:10:00]英語版超力神勇俠?當然有睇過啦~ 當年亞視買左國際版超人,連主題曲都係英文黎架....
    最記得八十年代初既某個星期六朝早開電視,依...播Ultraman 喎....正~!! 充滿回憶~
     

    回覆刪除
  3. 我開店時曾經賣過呢款光之國景品,唔知檔主見過未﹖

    [版主回覆09/08/2011 12:11:00]呢套未見過喎...點解出Q版....正常版應該會hit d 囉...我覺得...

    回覆刪除
  4. 行家一出手~便知有沒有
    [版主回覆09/08/2011 12:13:00]有阿憶支持就好了~ !!

    回覆刪除
  5. 超人基地~~正
    [版主回覆09/08/2011 12:15:00]個人覺得出七星俠TDF基地重正~!!

    回覆刪除
  6. 超人基地~~正
    [版主回覆09/08/2011 12:15:00]出兩次回應, 証明十分捧場~!!!

    回覆刪除
  7. 當年流行BEARBRICK同KUBRICK呢D公仔吖嘛,所以咪出成呢個樣囉...
    [版主回覆09/09/2011 16:51:00]呢Kubrick 公仔不是我杯茶~ !!   計計下, 以前買落好多套扭蛋既錢都可以買盒超合金魂玩....

    回覆刪除
  8.  呢個基地設計上都好討好 !!  但我總覺得鹹蛋超人的基地玩具, 大部份都出得比較簡陋。
    [版主回覆09/09/2011 16:54:00]或者呢d玩具真係俾細路玩,所以簡陋d.....如果有升降台設計會好玩d..........所以俾大細路用黎收藏....

    回覆刪除
  9. 祝中秋節快樂 呀檔主
    [版主回覆09/12/2011 14:36:00]八月十五是中秋~ 今日上網實無收
    恭喜呢個同果個~ 打字手軟到天光
    祝所有地星人, 中秋大快樂~!!!

    回覆刪除
  10. 基地千祈唔好掉,擺耐D好有升值潛力,若干年後,隨時一萬數千唔出奇,最緊要鬥長命,呢D係我儲舊玩具的少少心得 中秋節快樂呀檔主!!!
    [版主回覆09/12/2011 14:38:00]呢盒基地好似出過復刻~ 初版日製, 再版產地不明....
    在此祝OIMAN~ 賞月節快樂~!!

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger