2022年4月9日星期六

全民檢測

 


分享昨天發生的事

響應政府呼籲,一連三天的全民快測,反正有工具在手,自己又得安心。😆


採樣溶液樽這樣放置也十分安全,像做實驗似的。



關於工作間的事

黑衫褲果位仁兄好交叉得閒,檔主負責運送文件,已經見條友响度傾電話,回程時仍見到佢一輪咀鳩噏,只不過由橋頭行到橋尾,你老味公務員真係好交叉得閒,留意埋D咁嘅無謂野,試諗下平日有乜好做?

通常好忙果D完全唔識運用時間,邊可能八個鐘都咁忙架,以前D人興織下冷衫,家陣去泵奶房都掛住睇個手機迷頭迷腦,就黎連老豆姓乜都唔交叉記得,本來大家河水不犯井水,行路完全唔帶眼爭D撞埋黎就乜都係假!睇路吖嗎阿姐。

今時今日公務員仍然俾人覺得尻hea,係非常有理據。




群組討論區

平時好少留意呢D討論但係標題同留言幾精警吸引睇埋落去...

你睇,D網民幾醒,知"你"執左人部機,仲話幫屋企人問,正常又典會想洗機吖?








雖然沒有刊登整個對話過程,圖中最尾那句回應又合乎常理。為什麼事主不去逐一辯駁被屈拾遺不報這件事?

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger