2019年8月21日星期三

據理力爭

又要講D無謂野抬高下自己,話說唔知中一定中二,轉堂期間過位傾計之類,其實好似係有過位但無傾計,俾miss發現,自己黑口黑面竟然否認有過位傾計,miss好激動咁話:你響屋企可以發少爺仔脾氣,返到學校就唔可以用咁嘅態度做人!(真係好笑屈得就屈)

哈!到家陣自己幾十歲人一樣據理力爭,諗到就衝口而出,(明明係對方搵人笨柒,唔通唔串返佢呀?)所以整定自己無乜運行,連做人虛偽D都懶,極唔適合做服務行業,亦都好在唔係響私人機構度打工,咁嘅款俾人炒卵左九世啦!試問自尊心又值幾多錢一兩吖今時今日?


有口痕友話過:試下俾我十萬八萬一個月人工吖,俾人鬧又有乜所謂?人工包埋吖嗎!

哈!你睇果班唔問責嘅卵樣膠官,每次衰卵左咪又係厚住面皮返工,鬧得走至出奇?同D錢作對咩?響記者會鳩噏幾句又鬆人,面不紅耳不赤係咁被人鬧喎!

睇班阿傻好似智障咁,唔知乜唔知物兼且大話連篇咁又過骨,三角眼大嬸擺明線佢地一鑊,搞咩開誠佈公,實則愛黎出醜!

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger