2021年11月15日星期一

吃喝玩樂


星期六乃母親大人正日生辰,一連三星期大魚大肉,創記錄。



以前星期六晚會聽CR2老人院時間,現在聽903 chi chung's choice,重溫以前聽電台播好音樂的感覺,尋求新音樂口味,之後可能繼續聽「懶惰船」,薛晉寧,新一代主持,聽後生仔播甚麼。

我好不明白,為什麼要拍一個已知結局的傳奇故事,到底以甚麼心情去看一個如此傷感的故事,谷自己大哭一場幹嗎?


一向都覺得食物汁醬/調味非常重要,泰式食物一向以濃味見稱,這世道有甚麼事情實際過吃東西呢?民以食為先!正所謂食得是福,這店依然保持應有水準。


講返正題,自己一早已身為人家舅父及表叔,幾十歲人都仲未定性,成日發夢無卵厘頭做人,嗌得我舅父同表叔嘅年青人最近都相繼結晒婚成家立室,睇得出老頭子好想在下急起直追,拿拿淋搵個囡袋結婚,哈!點搵?李居明話男人老狗結婚先會發達,做人開展新一頁咁喎。

正所謂拖都無拍,所以無戀點會失?已經好唔記得果種感覺係乜?

其實結婚咪係搵個人攝時間同你解決無聊時候囉!大家夾就話啫,否則...麻煩自己又麻煩到人,至於知唔知醜字點寫?感覺已經麻木晒。

面皮九尺咁厚!

禽晚睇辛尼阿伯上電視,真係好有回憶。👍👍👍

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger