2008年5月5日星期一

超時空要塞 韋基利 膺品合金玩具

如果沒有記錯的話,五月五日是日本的兒童節。
我們心境上年輕已經足夠。




變形!
台製老翻玩具也不錯,平靚正!
別要求太高。


同場分享正版玩具廣告。

12 則留言:

  1. 嘩!!我細個都有呀!!唸番起都唔知係咪老番!!
    [版主回覆05/05/2008 11:52:00]這個在文具禮品店購買的,旺角中南果條街~ 廿皮有找 ~ 當模型擺都好 ~!! 

    回覆刪除
  2. 我兒時的玩具,不過,有可能被我掉了落街!
    [版主回覆05/05/2008 11:55:00]哈哈~  好多時d玩具唔係整爛 ~ 就係飛左落街, 小心空中擲物啊 ~~!!

    回覆刪除
  3.  以前超時空真係好多台版老翻....。
    [版主回覆05/05/2008 12:24:00]變形玩具以超時空造型最靚吧 ~~!!
    哈哈 ~ 如果好鍾意果件玩具, 都會買正版既, 所以咸蛋超人算係 "賣非罰" ~~

    回覆刪除
  4. 我十幾年前都有買過台版呀~~,不過有段時間又嫌佢眼寃,送左佢去填海囉~~
    估唔到網上都咁多大細路~~  (我都係其中之一),不過《超時空要塞》呢套作品我真係好鍾意。
    [版主回覆05/05/2008 12:28:00]當時故事幾創新 , 有一集講麥斯 機械人扮[普託哥車]巨人, 著住軍服, 俾敵人追擊時, 行藏敗露, 變身半飛機形態逃走 ~~~!!

    回覆刪除
  5. 「普托哥車」初時真係唔知亞視點譯出來,但後來再看日本版才知道是指 PROTO CULTURE (原始文化),翻譯真係難搞,不過都算譯得好喇~~
    [版主回覆05/05/2008 13:45:00]日文化英文可能要音譯 ~ 因為難聽得明原意呢 ~ !!

    回覆刪除
  6. 我90%都係買車仔的^^
    [版主回覆05/05/2008 15:45:00]各有所好呢 ~~!!!

    回覆刪除
  7. WING BLOG 小小的收藏2008年5月5日 下午10:14

    我細過都買過~
    [版主回覆05/06/2008 10:18:00]點解個個都話細個買過?簡直係一個謎~~!!

    回覆刪除
  8. 會唔會為佢上色?
    [版主回覆05/06/2008 10:18:00]我的上色技術很差~~!!  

    回覆刪除
  9. WING BLOG 小小的收藏2008年5月6日 下午11:26

    梗係~細個未必能買正版玩具.價錢問題,所以會買台版止住咳先
    [版主回覆05/07/2008 08:51:00]買台版係真係玩變身 ~ 買架日版就可能連盒都唔拆擺響度~ 不如唔買 ~~!!

    回覆刪除
  10. weell,.weel..I am ......amm..very wonder....how amny "toys" u have in your home?
    [版主回覆05/07/2008 08:53:00]好少野架炸~ 你睇樓下兄台果d野多到~ 件件都貴野黎 ~  

    回覆刪除
  11. 請問檔主邊樹仲有貨買呢?
    [版主回覆05/09/2008 08:51:00]假野都o岩?? 哈哈, 首先歡迎 kitsir 光臨  ~ welcome ~ 我以前響旺角中南果條街既精品店買既, 都好耐既事, 因為無行玩具店好耐, 答唔到你, Very Sorry ~~!!

    回覆刪除
  12. Thx 檔主,我係有興趣買黎翻整。
    [版主回覆05/10/2008 16:24:00]睇你手工都唔錯喎 ~~!!

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger