2012年5月2日星期三

TDF岩漿鑽地車盒蛋玩具


踏入千禧年代,玩具廠商製作技術精湛,這個盒蛋令人愛不釋手。

百分百展現出四十多年前特撮片中的造型。

多色成形技術用於扭蛋是九十年代玩具發展的一大突破,精細上色技巧令人讚嘆。

岩漿鑽地車在超人七號片集出場次數不多,最令人深刻印象可能是最終回那一集,無人駕駛鑽地車大破宇宙人秘密基地。

敢說盒蛋已代替模型地位。

外型絕對可與先前推出的金屬模型玩具媲美。


日本一位模型發燒友把鑽地車模型改裝成遙控玩具,手工精美十分厲害啊~!! 這就是玩的樂趣。

4 則留言:

  1. 有超合金feel
    [版主回覆05/04/2012 09:29:23]真的不得不讚手工精美~!!

    回覆刪除
  2. 多年前有呢架車同咸超飛機嘅扭蛋,那個年頭好鍾意扭蛋,特別係一眾蛋散角色。
    [版主回覆05/04/2012 11:09:49]我都買過好多套扭蛋, 結果係放晒落膠箱度自生自滅, 有機會都擺上網誌度俾大家睇睇.............
    [偉回覆05/04/2012 10:37:30]等我百年歸老可能有機會變古董嘅
    [版主回覆05/04/2012 09:40:54]最想有多架MAT戰機, 通常片集內出現兩架一號機....講開超人扭蛋, 出到四十幾part停晒....再出已經係另條line...近年大扭蛋造型又正d ...令人貪新忘舊....

    回覆刪除
  3. 現代人時間太寶貴,加上祖國女工手工愈來愈出色,玩盒蛋又便宜,模型已被淘汰係事實...
    [版主回覆05/04/2012 09:42:50]砌模型真係好講耐性....盒蛋最合我呢類懶人....

    回覆刪除

  4. [版主回覆05/07/2012 14:52:49]

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger