2020年10月30日星期五

初中時期收藏模型玩具的回憶

之前響網誌講過,要響屋企保留到D野真係有好多客觀因素存在,即使你點樣對佢如珠如寶,大人一句唔該都無,同你揼左都有可能發生!

以前穿梭機年代,砌左架甩皮甩骨嘅模型擺響個架度,重有唔知邊個送嘅小雲咖啡屋果幅半製成品模型,史樂比浸在浴缸回力車,重有架線控坦克車,係叫小學同學代工砌嘅,有一日真係一野被掃走晒!哈?當時身為一個中學生可能對呢d野已經無乜特別感情,又無因此發爛渣,只係覺得可惜,而家更加唔會買返晒呢堆野返黎作為補償,其實係咪有D野係唔可以同時代並進嘅呢?

(答案已知,不過硬係唔信。)假如D野仍然存在,會唔會好似暴龍哥屋企一樣,咁....(下刪幾十字)

最渴望擁有毫無厭迫感嘅簡約空間。(通常都做唔到,成日覺得掉左會後悔。)


幸得網絡之便,逐一找回初中年代收藏的回憶。


看到這些模型玩具圖片,已非常滿足。



裕民坊一帶近(舊)貌

有探子早前到裕民坊一帶懷舊一番,拍下幾張回憶來,有機會也要遊車河來來這裡。





隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger