2020年12月7日星期一

流星流聲(二)剎那光輝●亦可永恆

 

即使你沒有買過他們唱片,亦有機會在公仔箱看過他們表演吧?哈?竟然沒有列出beyond

(資料截至九十年代初出版的Disc Jockey)









昔日片集簡談

 

寫這個最簡單,一味懷舊,這些片集曾經看過,年代久遠,已不大記得劇情,相中企業號是電影版,好像沒看過,那台古老電視大家也擁有吧!鐵甲人在亞視播的時候才看,估不到亞記更照顧老餅需要!電腦奇俠只記得主角瀟灑地掟結他,三神力,火、電、磁,變!麗的那二次創作口號流傳至今。


伏魔三劍俠 ,通常大家會講佢哋個名:佐比單、依比路、加布拉,咁你數唔數到邊個配音?佢哋係黃健強、盧國權、梁曉峰(有網友說是藍天)。有個女角玲瓏浮突好似金髮載面具造型出現,係曾慶珏配音,然而故事講乜已經唔係好記得,套片起碼四十年以上,最有印象片頭OP 影住帆船變成魔戰艦,小朋友睇完又冇話扮演佢哋,反而睇天地雙龍會投入D,地龍俠pa街變車,個個都想飛身學咁滯!


另一套係幻影時光,用果個細細件組合甲蟲積木(見上圖)扮果架戰車,故事同小雙俠差唔多卦,對佢哋冇乜研究,又係以前睇過便算,做人冇理由樣樣都咁大愛,電視播乜就一定要買其副產品,徙置區細路邊有咁多錢吖?


最多係玩過PS版小雙俠遊戲,回味下首歌。

見過有個街坊輝仔擁有「加布拉」合金公仔,不過玩到爛晒甩皮甩骨,以前玩具真係愛黎玩,物盡其玩也!咁先係享受。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger