2023年9月12日星期二

雜誌『壹本便利』漫畫專題:寺沢武一●香港多媒睇 (圖片修訂版)


前言:自問不是甚麼範疇的粉絲,只看過寺沢先生作品「哥普拉」而已,更沒想過因為這樣理由才把雜誌內文電子化,為記念老師,連忙行動。

訪問刊於1997年4月左右。

撰文:周文

電子化:在下

=======

《哥普拉》的作者寺沢武一重臨香江,上次來港已是三年多前的事。世界上有兩件事改變了寺沢的一生,第一是他自小鐘情的漫畫;第二是十三年前開始接觸的電腦。今次來港並非為宣傳新作,而係慶祝入行20週年兼講解他每年投資近二千萬日圓的多媒體漫畫點巴閉。

目標人物

記: 「為何會設計遊戲game?」

寺:「因為我以前一直都好鍾意玩game,依家我就同PlayStation設計緊一個叫《電子出版》嘅game。」原來寺沢都有玩他媽哥治,不過訪問當日留咗喺酒店, 「哈!可能依家死咗都唔奇!」

記:「手頭上有甚麼工作?」

寺:「依家我主力畫緊《哥普拉》嘅遊戲機3DO版,可能會搵外國公司合作出版。」目前寺沢每日平均工作10小時,每10日休息1日。

1955年3月3日在日本北海道出生,後來因投稿得獎而晉身漫畫界。1976年拜手塚治虫為師,1977年在《少年Jump》推出《哥普拉》名揚宇內,連載達七年之久!

記:「你的電腦知識從何而來?」

寺:「十三年前我開始用電腦畫漫畫,嗰陣日本仍未流行電腦,所有知識都係自己睇書學嘅,甚至啲software都要由自己設計添!」寺沢的第一部電腦是NEC PC9801,當時設備十分昂貴,每年要投資約港幣$150萬!

記:「你畫漫畫有冇最終目標?」

寺:「有,我想將漫畫表達嘅媒介擴闊,進入多媒體世界!」

寺沢目前所有作品均以電腦製作,最新作是在internet上連載的《On Line Comic蝙蝠女王》。

記:「你覺唔覺得哥普拉似成龍?」

寺:「Jacky Chan?係喎!不過《哥普拉》係20年前嘅作品,當時成龍都唔係咁嘅樣,個鼻都冇咁大啦!」

記:「有乜嘢可以勸勉一下香港嘅後輩?」

寺:「一定要對漫畫有夢想,有抱負,有嘢想表達先好入行,因為做漫畫家係非常辛苦㗎!」

記:「點解你筆下嘅女性都咁Sexy?」

寺:「………唔,男仔基本上都係鍾意睇呢啲,漫畫應該係以身段嘅線條美嚟劃分男女角色嘅。」告訴大家一個秘密,寺沢已經結咗婚。問佢重有冇其他情人,佢話:「有可能㗎!」



來港行動一

天寒地凍冇偈傾

3月27日朝早陰風陣陣有點凍,眾記者同寺沢齊坐花車遊香港,由觀塘「文傳」總部出發。大會安排咗三位金髮女郎陪坐宣傳,但寺沢就似乎同佢哋冇乜兩句,可能言語不通啩。



路過「黃金」而不入

悶悶地坐到12點幾,終於到達目的地深水埗「黃金商場」。原先記者以為大會為配合主題所以「車」寺沢嚟行吓電腦商場,點知佢喺福榮街一帶兜兩兜揮揮手,講咗句「沙唷啦娜」就連隨搭的士去食飯,奇奇怪怪有啲唔知為乜?



行動二

美女穿梭寺沢世界

29日上晝九點幾,一連兩日嘅戲肉「寺沢武一漫畫及多媒體世界」正式喺「Sogo」21樓開幕嘞。三位有份坐花車嘅金髮美女搖身一變,以寺沢筆下嘅性感女郎扮相出現,成為全場焦點!其中尤以扮演《武》女主角的紅衣女郎最維肖維妙。


兩日前冇乜兩句,今日寺沢對住打扮性感嘅靚女就變得談笑風生,正所謂人逢喜事精神爽嘛。



2日簽名600個

每日大會都招待近百名漫畫迷排隊輪籌攞簽名,每人限簽三個,2日即係簽咗成600個名!寺沢認真好人。


慈善拍賣贈「Andy」

大會準備咗5幅寺沢親筆簽名嘅「電腦原畫」公開競投,每幅底價$500。雖然「原畫」係可以用電腦大量複製,但競投情況仍相當熱烈。最後連同其他簽名精品一共籌得$15000,而左圖幅畫更以最高價$5200成交!善款撥捐「劉德華慈善基金」。


《武》game俾你玩場內特設五部電腦,run由寺沢親手設計嘅《武》RPG game,從旁重有工作人員講解(因為係日文game),你睇呢位仁兄玩得幾投入。


送寺沢親筆畫

《便利》今期送你寺沢武一嘅親筆畫版2大張!另加「文傳」送嘅5本簽名《哥普拉》漫畫!快啲剪低印花,連同姓名、年齡、地址、電話、身分證號碼貼晒喺信封底,寄長沙灣郵箱80305號《便利》漫畫組抽獎啦!

第269期 壹本便利

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger