2012年6月15日星期五

Dr Music陳少寶收藏了甚麼唱片?


睇下似唔似賣緊唱片廣告? 呢張係 Bloomfield, Kooper & Stills - Super Session 日版唱片。

詳細解說:https://en.wikipedia.org/wiki/Super_Session



陳少寶先生話佢自己由細到大都喜歡收集日本版唱片,貪其品質好,音質特別經過調較,細緻野聽得多d~!!


你又認唔認得出呢幾隻係咩唱片?↑ 我只認得Boz Scaggs 的 Silk Degrees 、 Billy Joel Live 唱片兩隻。


哈哈~ Jimi Hendrix - Electric Ladyland 日版黑膠~!!


陳生原來都有收藏中文唱片....


八十年代樂隊Wham! 的金色膠碟?都係第一次見~!!


 Wham !最後一張唱片當年係出過紀念盒裝架......


這裡會否是陳生家中實地拍攝?檔主有這樣唱片櫃就好囉~~~!!!
相信大家看到的只是冰山一角的收藏,反觀現在收藏音樂只需硬碟一大個,毫無美術視覺觀感享受,只屬於一個個虛擬檔案而已。

有些人以夢想變成工作,非常羨慕他們的才能,百分百投入完全自我空間。

圖片轉自N年前Youtube 片段。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger