2020年5月15日星期五

(網圖)
八十年代睇港漫,有時要靠交換,借返黎,或者人家二手睇完轉贈之類,莫講當時三兩蚊,六蚊一碟飯已經係中學年代發生嘅事,見同學仔有日版青拳狼都不知幾咁羨慕,當時出中華英雄修訂本第一期,檔主諗住痴鄰居睇,所以冇買,第二期先開始自己買,中途竟然漏左一期冇買到,果時又冇諗過去舊書檔補購,真係搞笑,幾十年後諗返,去到尾故事無里頭搵人續寫,睇風雲又係中途放棄,馬傻其他書已經冇興趣再買,感覺憎人富貴也,睇故事睇足幾百期都唔完真係荒天下之大謬。

港漫真係十分悶蛋(非常唔理性的批評),主流嘅都係打來打去唔知做乜狗!

查實消閒娛樂野已經不斷轉變,唔做呢樣可以搞第二樣,已經好少見人靂住本公仔書周街行(睇手機居多),有咁上下年紀都多數清野求售為主,君不見某大回收店各類消閒貨品堆積如山塞滿店內。

只能講今時唔同往日,情懷轉變就係咁簡單,正如以前嘅blog友,唔代表佢今日仲係你面書友,緣來緣去何必強求。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger