2021年5月25日星期二

拋磚引玉


本來一路有keep呢張戴帽造型印畫同海報,但一早已經唔見咗,可能夾左响刺客列傳本書度,N年前交易時連埋一齊俾左人啦。


今次呢張有摺痕,係朋友唔要送左俾我。當年响阿波羅做,見可樂哥黎攞貨,打趣道想R馬儍親筆簽名,結果當然無啦,今日已經冇左呢種追乜嘅心情。

好想知當年天下助理(舊英雄幫成員)典樣散,睇黎最活躍面書嘅梁光明,會唔會得閒爆下料?定係已經收晒遣散費封晒口?(睇個勢唔似會俾)正所謂君子交惡,不出惡言?

早排納到連斯斯文文嘅金城都爆料,當年友情鱔稿都要向事主收返廣告費之類,唔通人富貴左就會變質,作為波士凡事有規有矩係好事,但係呢,當年某人同舊公司爭取福利,結果呢,人地公司就開善堂,你間公司就要賺大錢?

如有補充,懇請各位有識之士多加指正,我唔係專家,作為旁觀者得閒寫下嘢索下料亂吹一通拋磚引玉咁啫。

#漫畫

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger