2020年9月4日星期五

聖言中學人物點滴篇



話時話真係唔認得圖中三條友係乜水!

歸納以下文字,看大家有否印象?

第一段係我響某討論區留言(文字已增訂):

Miss TONG(old eagle) - 口頭蟬 - isn't 呢? - 事關佢係教英文..

鐵拐李 - 唔記得佢教過乜

李大咀 - 教social studies, 真係幾似羅X輝

牛雜婆 - 有次班際旅行, 回程返到學校, 先留意佢唔記得拉褲鏈, 真係尷尬

大波蓮 - 即埃及妖后, 頭髮齊陰, 教History, 擁有古銅膚色

蛇魔 - 中五時候嘅班主任, 放榜果日走左路, 咁樣對D學生極其不負責任

林姍姍 - 教Maths

韓太 - 跪響張櫈度教書, 有大聲公嗌mic上堂

花名叫church - 教過西史, 只要企起身討佢歡心, 測驗自動合格

小賣部 - 專係用唔滾既水碌福字麵, 火腿薄似南華早報

最核突兼唔衛生既飲水機, 可以調較射程, 專整濕地下

禮堂lunch時份, 好興播黑膠碟, 嘈到拆天

放lunch時份, 總有幾條謬利去觀塘租黑膠, 靂番學校演野

陸運會, 悶到抽筋, 四社係邊四社唔係好記得, 綠社戴綠帽就一定俾人笑.....

==============

some updates from sing yin old old boy

1/老林(chem)幾年前去左,老潘(phi)就仲係度
2/獅頭狗身(司徒港生)幾年前係kong u 羅左個phd..(原來佢以前同林夕同班)
3/現任校長托七
4/徐彼德係副校長
5/音樂堂個mrs.lee近排跌斷背骨...提早退出;
6/聖言仔出左個填詞人....呢兩年好多上榜歌出自佢手筆(同我同班)......salute!!

================

我個年代.....

風雲(人)物------老k + 豬鍾 (如果佢兩個算係人)

老k: 雙手擺頭頂...

聲明:
最激係比perfect (應為prefect)捉到用鏡"眅"ms lam裙底...停課兩星期
------------------------果個唔係我...係我同學only

=================

您係SYSS 最激試過點? 我最勁試過比老TANG搜到餅.....四仔

您放學有冇試過成班同學去後山睇咸書先?

咸書係未櫃筒睇的...上後山係鋤啤

=================

另有一篇講中學校慶聚會相片:

https://wailark.blogspot.com/2008/12/blog-post_14.html

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger