2021年2月2日星期二

屎實史實

好幾年前同人講過所謂歷史也有虛假嘅可能,佢哋不以為然,認為當中史料哪有虛構失實之理?況且有學者等專才深入認證考究過的,乃不容有誤導公眾之嫌。

說歷史都是人編寫的,為了某種原因不加考證便可魚目混珠,只有當時人見證者後人或資深學者有識之士才可有憑據指正之,我等蟻民知識有限,對上上世紀發生的事也許不知不解,有賴當代高人指點一二,否則照單全收,一定賴嘢。

今時今日,任何事也可發生,為了討好某人,隱其惡,揚其(偽)善,肉麻當有趣,私人付鈔出版話九之你,但用到龐大阿公糧餉喎,怎樣也惹起極大回響,編撰者也非等閒之輩,自此臭名遠播,公信盡失,正宗做人衰修尾,何必呢。
越來越覺,一句「人在江湖,身不由己。」是真的,正常人也可做虧心事,金錢利益外,被迫是否原因之一?我想我太天真了。


圖片與內文無關

轉:視圈秘聞 by 白露眉

80年代出道的「美莉」是由選美進入娛樂圈,初時在電視台發展,已經被人看高一線,覺得她可以跳出電視台,轉投影壇發展,結果在電視台待了四、五年後,她真的全心全意拍電影,再沒有拍劇集。美莉的獨特氣質和演技都好出眾,所以好快就已經成名,在影壇站穩腳。不過在她出道時,她也有自己辛酸事。剛成名不久,被電視台高高層「C君」逼去開房,結果被攝記魯叔無意撞破拍下照片,結果她當場跪下,聲淚俱下求這攝記放她一馬,這攝記心軟了,當場把菲林交還了美莉,令美莉感激不已。

有次美莉在片場開工,我去片場探班時剛巧遇到魯叔也在現場,後來探完班同魯叔一起去消夜,我問魯叔:「美莉對你真係好好喎!你每次叫佢影雜誌封面,佢真係冇托過手踭,以佢𠵱家地位,真係冇理由幫你呢啲雜誌仔影封面。」魯叔就告訴我:「美莉喺電視台時期,開始有啲知名度,有晚我喺九龍塘探完班,離開時途經某時鐘酒店,我見到美莉架車泊喺入面,自己就好奇想睇吓佢同邊個嚟開房,結果見到電視台高高層C君同佢一齊行出嚟,C君開車走先,到美莉開車走時,我衝出馬路影佢,佢當時停低架車拉我埋一邊傾偈,問我影咗乜,我話影到佢同C君一齊行出車場攞車。」

美莉聽完就立刻跪低,然後求魯叔可否不要報道這新聞,魯叔表示:「美莉突然跪咗喺我面前,我真係嚇一跳,佢話如果爆呢單嘢出嚟,佢事業就玩完,仲話佢同C君嚟開房都係被迫,如果佢唔答應C君要求,C君會整佢,佢係喊住嚟求我,人心肉做,講真當時我幾可憐佢,同時我覺得佢有天份,唔想佢因為呢啲醜聞毀咗前途,所以咪放佢一馬,我喺相機攞返筒菲林交畀佢,美莉當然好感激我,所以佢𠵱家咁紅,對我一樣係好尊重,我叫佢做訪問,佢真係冇推過我,今年我會退休移民去加拿大,美莉知道後,仲問我有冇需要幫手地方,錢夠唔夠退休,我話仔女都大晒,冇經濟問題,但佢都好有心。」

2000年後,C君都離開了電視台,轉投某公司旗下,有次與他聊天,他說起以前在電視台的風流史,我問他:「美莉係咪都同你有一手,有位老行尊話撞破你哋去九龍塘開房。」C君好奇問我:「你點知呢啲陳年舊事,𠵱家美莉咁紅就唔好再提呢啲出嚟啦,免得影響佢啦!當時美莉話畀我知有記者影咗相,後來佢已經解決呢件事,我就冇理。」美莉是一位感情大過天的人,為了愛情可以付出一切代價,但近幾年來,她都不拍戲,也不好好保養自己,搞到走晒樣,有些可惜!

撰文:白露眉

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger