2021年12月28日星期二

商台接線生●DJ的化身(原文照錄版)


話說小記發現好多人打電話去電台同DJ傾完偈之後,都好鍾意hold住條線話要同正話個接電話嘅哥哥/姐姐傾偈,大家素未謀面,到底有乜好傾呢?不如就喺商台38週年大日子,齊齊講吓往昔迎接生涯中,有乜難忘經歷啦!

陳枝綠 
呢位人兄好厲害,連俞琤都曾經受佢控制,皆因大王(陳花名)已經喺商台做咗廿幾年,亦係一眾operator嘅大佬。

羅劍雄
「試過做啲夜晚十一點到嘅節目, 竟接到啲人打嚟搵陳海琪同洪朝豐, 我話俾佢聽佢打錯,重俾佢地鬧番頭添。喺總務部做接線生果陣又試過連續一個月聽到一個女人自稱黃蓉嘅打黎,重講埋啲鹹嘢。」

梁志光
「其實啲聽眾記得我都係因為個陣幫軟硬做嘢囉,佢地同我傾無非係想知吓佢兩個啲野。試過有個深圳fans寫信,點知我匆忙間用咗紅筆覆佢信,佢以為我同拒絕交就冇再寫信黎,又有啲聽眾叫我寄相俾佢哋囉, 男人老狗點寄呀!」

Donald
「通常啲聽眾都係搵我傾吓閒偈,但做緊野點傾啫,有時又會寫信講吓佢唔見咗隻狗,問我點算呀咁囉,但通常都唔得閒覆 嘅,幫我同佢哋講聲sorry囉。」

黃錦文
文仔好受聽眾喜愛架, 成日收到fans禮物同信,但佢就通常唔回嘅,因為回親就以後都要回喎。而佢地多數都係向佢講吓啲生活瑣事,冇乜特別。

鄭月恆
「做咗組band時間之後, 聽眾會打電話或寫信嚟搵我囉,不過通常都係攞show嘅飛,甚至有 啲係啲明星相寄黎叫我幫佢地攞簽名添,重要我攞唔到都寄番相俾佢哋,但啲相通常會唔見。」

German
「我最初入商台係messenger,做咗10年咯。啲聽眾打黎都係想講自己野,搵人傾吓偈啫,重有人寄埋相俾我添,但其實佢哋都唔認得我嘅。」

陳淑如
「幫軟硬做節目果陣,成日有啲妹妹仔打嚟喊晒口咁要同佢哋傾電話,咁佢哋做緊節目點啫, 咁我咪唯有hold佢哋條線,hold 到佢哋自己冇癮收線為止。」

你都做到DJ
據叱咤903助理節目總監陳嘉熙所講,商台個傳統就係喜歡喺總務部調升一啲員工,等佢有機會做吓節目監製或DJ咁,好似Donald、Inti,文仔同光仔咁,佢哋以前都係總務部做過,然後公司覺得佢哋有潛質,就會調升佢哋。以Donald為例,佢加入商台總務部年幾,現在已經調升為DJ嘞,所以想做DJ 嘅朋友,不妨慮吓先做總務部,睇吓自己實力幾時可以做到DJ吖。


要向電台幕後人才致敬!

多得軟硬天師,German、光仔、劍雄、阿如先至咁出名,佢地都貴為監製級人馬或各有發展囉!

講做商台最耐,應該係陳枝綠綠仔(爺),阿蘇施黃四十年前已經合作,睇住綠爺拍拖結婚生仔咁滯!個仔重做埋DJ。

商台真係養起全家咪講笑。



能夠堅守在一個機構內是十分難得。

平日難得阿如出現報天氣,這個節目真的有她的聲音客串天氣女郎。


 #電台  #881903  #商業電台  #商業二台

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger