2019年3月27日星期三

「哪一天我們會飛」

禽晚又睇戲,戲無新舊,只有好睇同唔好睇,近期大約睇左五六套電忍,暫時黎講都未至於要轉台,今次套戲叫「哪一天我們會飛」,睇戲最好就係事前唔知套片講乜,連邊個演員有份演都無乜印象,興慶避過晒以前劇透撚講野,拍戲就係要戲劇效果種種嘅巧合,原來咁橋又係咁,情意結呢家野真係最煞食。



青春版幾位演員(包括配角)都恰如其分,做到果種情懷,中年部分就尷尬D...其中一幕發覺女演員素顏好惡睇,顯得蒼老非常,奇就奇留左鬚嘅男角個樣都竟然後生過女角,明明真實年齡前者起碼大八年左右,咁就証明男演員耐用程度高過女演員,通常casting都要計算市場可接受程度、演員檔期、投資者喜惡等因素,導演先前有套「狂舞派」,聽電台訪問講過下,其間談話內容已忘記講乜囉,但係當睇到戲中「發泡膠飛機隨卡紙飄起」,醒起訪問好似有討論過呢一幕,真係好想試下玩唔玩到。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger