2021年4月4日星期日

月高士多及其他瑣碎事 (修訂版)


先來分享九十年代雜誌的介紹,原文如下:(廿年前的scanner像素很低,見諒。)

懷舊士多賣「也媽霞」牧童笛?

最近越嚟越多人四出找尋一啲舊式舖頭,希望可以發掘啲倉底貨嚟收藏炒賣。最近我就喺太子附近發現一間月高士多有唔少好舊嘅小玩意,好值得留意。



月高士多屬於香港早期七十年代老舖,集士多同文具店於一身,文具當中大部分以毛筆為主,小玩意就有唔少以前嘅棋類遊戲。舖頭另一特色係用毛筆寫明每件貨名同價錢,例如Yamaha牧童笛寫為「也媽霞」,非常有趣;仲有啲而家好少見嘅陞官圖。店主說舖頭快結束營業,所以入貨請趁早。




舊士多有寶

大白兔鞋油、小巴棋、流星波板及眼鏡圈朱古力,現在即使有錢,亦很難買得到。不過,太子道一間小士多,卻擁有更多更舊更齊的貨品,也許在國貨公司也找不到。

二十年不變

店主劉伯說:「唔係我唔想轉賣新嘢,不過唔在行,咪照賣番舊嘢囉!差唔多二十幾年,賣啲嘢都係差唔多。」原來或多或少,這些貨品偶然被經過的路人發現垂青,劉伯才得以勉強經營。

最好賣是什麼?「舊泳鏡、筆盒同舊玩具囉, 啲嘢都俾人買晒,已經無貨入。」難怪劉伯視這些商品的批發為商業秘密,不願透露,因為現在已很難找得到。雖然說是「無乜點賺」,但劉伯都希望 「開到幾耐咪幾耐囉」!只因平時難買得的貨品,都大可在這「舊物超級市場」,找得到。


這裡賣的貨品,除了可口可樂和紅雙喜香煙外,相信要回到大家還是「細路哥」的時候,才能買得到。


以清代官職為背景的陞官圖,以擲骰決定功過鏞才良。問你知唔知「布政司照磨」是什麼?(唔係陳方安生喎。)真係分分鐘俾佢玩轉頭。


廿多年前的價目表。

===文章完===

記得响旺角月高士多買過水槍同埋手動鉛筆刨機,因為店主手寫單據太有趣,當年因為讀左壹本便利其中一期介紹,所以專程光顧呢間老店。

後尾工作間見有人掉左個同類型刨機,筆芯卡左响入面就當壞左丟棄,天呀,你唔曉整返佢出黎嘅?結果呢個刨機當成「垃圾」放响屋企,而新買果個當快閃捐贈出去囉。

咁講唔代表自己偉大,而係今日兒童節,分享一個小故事,做人懶有原則,回味昔日點滴。


那手寫單據用上花碼字,字體排位由左至右,十分懷舊。

2 則留言:

  1. 六十年代住界限街,其實月高士多唔止係士多,五十幾年前好鍾意在佢廚窗遛覽,佢賣好多文具如鋼筆,原子筆,毛筆之類,還有pan am 書包,乒乓球拍等

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Unknown的補充,九十年代中因雜誌介紹才慕名光顧"月高",只是貪其有懷舊feel,可惜沒有拍照留念,這類古早味商店於今天來說已不復見了。

      刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger