2021年8月24日星期二

蠢人自言自語








生意難做,明知俾人玩,臨到交易先話唔出閘?

自己一向有原則,講好左唔去地鐵站,對方於是玩返你轉頭,看過message唔覆,問佢要唔要加碼又唔覆,打電話問佢先知佢去左另一地方等,到交收時先講話要埋其他野,一心志在清理雜物便要忍,睇返本文第一句,顧客永遠是對的,吹得你漲乎!

交易時好好傾,睇佢逐件嘢檢查,認真非常,發覺自己十二分之虛偽,通常大家各得其所便算。極極極相信呢D客好難會有翻兜。

查實D人唔肯留review都算,
講真多謝佢幫手清野...做人嘅野互相就下囉...

Perfect Day


看最新一集明日傳奇,粗略說起這張1972出版的唱片,片集播起當中Perfect Day間場 ,記得很多年前,有網站討論人生應聽的乜十大唱片,其中一張就是這張,以檔主英文水皮,最多聽的都是這首,對於軟硬粉絲來說,有首歌並不會陌生,「愛在暗中作動時」,就是改編自「Walk on the wild side」,這唱片風格很特別,可謂動靜皆宜!似唱非唱,要了解底蘊,上維基搵料了解一番。

一看之下,才發現David Bowie有份監製,彼此惺惺相惜,難怪風格有點似層相識的感覺,個tone十分相近,Rock之中也有Art Rock & Glam Rock,此碟成為Lou Reed個人音樂生涯上的一個重大轉捩點。


隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger