2021年4月15日星期四

四哥?四哥!

檔主第一份工響快餐店打工,碌齡、打檯波都係果時開始,自問冇乜運動細胞,學極都唔曉,果時D同事嗌我四哥,即係四眼哥哥嘅簡稱咁解,係工作間一種易記代號,俾人稱呼阿哥,點都有少少貶義,不過作為新丁要入鄉隨俗,好在自己工作總算上手,成為圍威喂其中一份子,果時又學到一個新穎動作詞,渣水,哈,原來係咁解!唔知都唔好問,我諗今時今日冇乜人咁講啦卦。(另有內容詳見「第一份工作」。)

至於真正稱得上四哥,我諗係謝賢先生至有咁嘅資格,由此諗起幾十年前大台電視劇天虹,汪阿姐唱主題曲果套呀,劇情當然唔會記得,五個字形容自己:正宗小學雞,有卡通同劇集揀,梗係睇卡通啦。

記得四哥演嘅角色響劇入面戴果副眼鏡,就唔係好連戲,係就係一副普通有框眼鏡,有時係A款,有時係B款,唔知點解小學雞會留意呢D野,有段時間好倖自己四眼,因為覺得基斯杜化里夫未變身超人時候,戴眼鏡十分有型,試過黐線到執街邊人地掉嘅眼鏡戴,俾家人鬧到飛起,後來到升中一嘅暑假,如願以償要配眼鏡。

而家覺得戴眼鏡係一種負累,老花望野好似咸濕伯父副眼鏡咁SIR左落黎,真曲街。

Picsart下的超人15

與片集場景合成的情景



記錄自己搞過嘅玩具特撮囉!

 

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger