2018年5月21日星期一

牛仔褲和潮流

九十年代初,檔主一直穿窄腳牛仔褲,被同事薰陶下穿直腳款,501太貴不捨得買,那年代街頭街尾售賣雜牌牛仔褲屋總有三兩間,款式差不多吧!那麼才不像人人穿制服的模樣。

試過在紅磡名牌出口店買了條「再玩」,買回來剪成及膝三個骨扮金水!想起也覺嘥野。

很懷念旺角丹華牛仔褲特賣店,買剪牌Levi's,買Lee Boot-cut款,和那自家品牌,正!

還有...在花園街買冒牌褲。

只要不長胖,一條褲穿足廿年也可!信不信由你!


講講下,花園街真係冒牌物品集中地,Polo Tee 、Replay牛仔褲、Adidas外套,試過買件偽LacosteTee,攞去洗衣機度洗,溶晒!都是九十年代會做的事...真係無錢咪買冒牌!


但係咁,波鞋一定著真野,因為果個年代好少見冒牌波鞋,事關當年正貨三百幾已經有對,咁多年黎售價一直上落不大,除左著愛迪達、飄馬之外,都著過K-swiss,當年賣六百五十, 超貴!但很易爛,重買過兩款,諗起呢d 就係叫做青春。

有段時期專咩背囊式索繩布袋,乜野都放晒入去,扮放電單車頭盔,一身牛仔褸牛仔褲扮天若有情油柒華!核突到...

實則我都唔係好好名牌,無太大興趣。

延伸閱讀,轉自壹本便利寫手專家提供選購牛仔褲要決:

特别的「褲」給特別的你若果你擁有下列身形,穿牛仔褲時就要小心選擇:

1 身材高大

X 穿太長或「拖地」褲,太類聚會使人看得不順眼。
√ 穿吊腳牛仔褲,若再加上電單車Boot,更能突出自己。

2 身形矮小

X 穿太潤、寬鬆的牛仔褲
√ 穿簡單剪裁的款式;亦可選擇鮮艷顏色、花紋、間條。

3 身材略肥

X 穿水桶褲,或太太貼身的牛仔褲
√ 穿間條或簡單線條的牛仔褲

4 腰部過細或身形較矮而腿部略瘦

X 穿緊身的褲
√ 穿低腰牛仔褲或褲腳稍短的褲

5 坐圍較大

X 穿緊身牛仔褲或後袋口太低的牛仔褲
√ 穿鬆身的褲、後袋袋口略收窄;袋口稍高,或褲後有些摺等變化

6 腰較粗

X 配帶粗皮帶或誇張飾物
√ 用長外衣摭掩

7 脾位較粗

X 穿緊身或彈性牛仔褲
√ 穿鬆身或直腳牛仔褲

8 腳短

X 穿低腰牛仔褲
√ 穿中腰或高腰牛仔褲

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger